Accepterad troun | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

troun

Icke Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Ditt discordnamn: troun#4192

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag tror jag skulle passa in i detta staff team, jag känner folk i detta staff team och är villig att ta ett störe ansvar på denna rp server. för mig är detta ingen vanlig discord Community. Jag känner detta som mitt andra hem, Jag kan vara den jag vill vara och har folk som inte går på en ifall man pratar konstigt eller bara är den personen man är. Jag har velat bli staff här en ganska lång stund men har inte varit medlemskap ansvarig. Men nu är jag känner att som medlemskap ansvarig är de ett roligt jobb att kunna vara med i staff teamet därifrån men jag vill göra så stor nytta som möjligt. Jag vill kunna ta ett störe ansvar över flera områden och kunna vara mer aktiv.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? under sportlovet kommer jag vara 12h+ varje dag om jag inte blir sjuk, men undre alla dom små loven kommer jag vara 8h+. på vardagarna kommer jag att vara 6h+ då jag slutar 16:00 varje dag typ men spelar till 01:00 varje dag. på helgerna kommer jag vara köra 10:00 till 02:00 om jag inte har match då blir jag borta 2h. sedan under sommarloven kommer jag vara 06:00- 13:00 sedan vara ute en stund sedan kommer jag hem vid 18:00 och spelar till 23:00 om jag inte har fixat ett sommarjobb då förstås, då kommer jag skicka nya tider.

Hur länge har du spelat på Unive? de har varit mycket fram och tillbaka från fivem men annars jag har spelat här ett riktigt bra tagg ifall jag inte skulle ha slutat med fivem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har varit helper på ortenwave för och sedan varit staff på fristaden och gamla infinity. Jag kan alla relaterade som kommandos som tillexempel.
/toggleid
/togglename.
/freeze [id] -
/revive -
/clearinventory -
/giveitem -
/noclip -
/spec -
/v (spawnnamn) -
Bans/Kicks:
/ban [id/hex] [dag] [anledning] -
/unban [hex]-
/banhistory [hex] -.
/kick [id] -
Spelare:
/bring [id] -
/goto [id] - .
/sv ban [id] [anledning]
/sqlban [id] [längd] [anledning]
/banhistory
/banlevel
/announce
/addkey
/setjob [id] [jobb] [rang]
/giveitem [id] [item]
/dv
/reportlist

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej, jag kan vara på alla områden.

Senast ändrad:
+++++rep en extremt duktig ma så tror verkligen att han skulle passa in i staff teamet som helper👍😁

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka