Accepterad Troppa | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Troppa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Trämmilago#1910

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Anderson är 21 år gammal och han är uppväxt i orten med hårda bud redan i 11 års åldern så blev hans mamma ihjäl skjuten av ett kriminellt gäng som rånade en butik hon var i. och det blev en stor vändning på hans liv då han och hans familj sörjde och Erik hade en stor ilska. Erik började vara ute längre på kvällarna och han blev indragen i flera bråk. han pappa var orolig då och en gång hade Eriks pappa blivit rånad av Eriks kompisar. Erik började med droger och han blev utslängd av pappa så han fick göra sina egna pengar. Erik är en person med stort ego och han tänker för det mesta på sig själv Erik har ändå mycket med kontakter och kompisar. Erik trots sin hårda uppväxt har en bra del pengar och han har lyckats bra i sitt liv. Han har tjänat det mesta nu genom krypto valuta och han investerar mycket i aktier.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med roliga scenarion där alla delaktiga kan ha det kul och jag vill bidra med en bra rp och så att reglerna följs.
Detta leder till att jag kan skapa en bra karaktär med en bra personlighet som bidrar till rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du måste göra ett bra scenario av allt som tex om du blir tagen av polisen eller hamnar i en skottlossning så kan du ge upp eller göra det mest troliga som att poliserna får ta fast dig. Om man inte spelar för motpartens vinst hela tiden så kommer du vinna alla scenarion oftast och då kan ofta rp vara dåligt.

Hur hittade du Unive? Kompisar introducerade mig till den och några spelar redan

Tillbaka