Nekad Tropiskjuice | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lingwapzsen

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199340829226/

Ditt Hex-ID: 11000015249ba2a

Vad är din discord tagg? 🎀yeye🎀#7458

Vem var det som bannade dig? Karimo

Hur lång tid var din ban? P-ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1051119404412313691/1052200069077680299/image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skickade en bild på en photoshopad sak fast det ända som va fel va att det va fel tid ,och jag skickade dom riktiga chatterna men skit i det ska bara in göra om det, det gjorde jag inte, det var killen som fick mig att photoshopa det, men jag fick skiten men inte han för att han gjorde ett misstag och tog ett foto.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille smsade mig och frågade vilket jobb jag sökte och så skrev jag lindroths och sen photoshopade killen det så stod det (folk som intervjuar för jobb är cp) men det gjorde jag inte och blev bannad för photoshopping om det var han när jag skickade en bild som va photoshopad och det ändå som va felet va att det va fel tid jämfört med orginalet fast jag ska inte göra om det jag gjorde, på vad han skrev så blev jag bannad för det och sen när jag skickade chatten så trodde inte karimooo på mig för det var nog fejk när jag bara skickade ett exempel till honom och sen blev jag bannad. Jag gjorde inget fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig för jag photoshopade tiden på photot och sen skickade jag dom riktigare bilderna fast jag för kännar fortfarande att bli bannad för det och det va dumt av mig att Photoshopa bilden

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban va av att jag slog ner en grabb i fängslet som slog min kompis när jag va vid han så fick jag ban för rdm när han slog min kompis och jag bara hjälpte till

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja skicka riktiga tjatter inte en photoshopad bild med annan tid för man ska inte skicka photoshopade bilder det är dåligt för du får bara konsekvenser av det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja inte Photoshopa bara skicka det riktigare istället så får du inga konsekvenser för det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka