Accepterad tropicexotic123 | Whitelist ansökning [BigA & SverigeeDemokrat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tropicexotic123

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/patanskatan/

Vad är ditt namn i verkligheten? patric gravehills

Vad är ditt discord namn? patric#2781

Vad är ditt födelsedatum? 29 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Hej! jag heter Odd Karlsson och jag hade en ganska hård uppväxt eftersom mina föräldrar tog droger och drack eget hembränt varje helg och en gång fick mamma magpumpas! och i 13 års åldern började jag sälja droger och vart tagen i skolan... så fick flytta till en foster familj och har inte träffat mina föräldrar sen jag flyttade dit.. så nu har jag tagit fel spår i livet och går mina föräldrars fotspår.. jag jobbar inte och jag lever på att sälja hembränt!

Varför ska just du bli whitelistad? jag är väldigt bra att roll spela, har nämligen gått på teater i 4 år och är ganska bra på att skådespela och jag har bra inlevelse för saker och har roll spelat på RP servrar länge.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag har blivit tipsad av vänner och dom tycker det är en väldigt bra server och jag är intresserad att gå med i en seriös rp

Hur många timmar har du på FiveM? 350 timmar

Hur hittade du Multistaden? vart tipsad av vänner, dom sa att den var bra! och den var även längst upp på listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? swedish knight rp brukade jag köra på

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka