Nekad TropicalExo | Ban överklagan [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tropical

Icke Medlem
Meddelanden
829
Reaction score
556
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/chrille145/

Ditt Hex-ID: 110000149b48906

Vad är din discord tagg? Tropical#8636

Vem var det som bannade dig? sather

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: byqcqp Anledning: Grovt tjänstefel, lall Går ut om: 1 dagar 15 timmar 9 minuter Placerad av: Sather ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag handfängslade en kille och sedan så sparng jag därifrån men han telepoterades till mig mednas jag sprang när jag märkade att jag sprang med han så slutade jag springa. Och för att jag skrattade mycket under detta seanrio eftersom det var en bugg och jag tyckte det var roloigt men det var fel att skratta av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag grep en kille som hade buggat sig under marken. Sedan så skulle min kollega ta hand om honom så jag springer därifrån men och ser inte han men efter några sekunder så kommer han farmför mig och så fattar jag inte vad som händer och börjar skratta och det var fel av mig att skratta i denna situation. Sedan skrev jag också i ooc chatten "emmmmmmmmmmmmmm" eftersom jag fattade inte vad som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att sather gjorde rätt men eftersom det var en bugg när jag ekoterade han så kanske det var konstigt. Men Sather såg ju det inte från mig altså från mig såg jag inte han men Sathter kanske gjorde det men det var inte jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag har fem men många är gammla sen har jag också biliit bannat för hur jag farmför mitt fordon och en gång för lall på piren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde ha gått istället för att springa och jag borde inte skratta. Jag vet också att det var fel att peka finger till han i början men jag såg inte honom eftersom den buggen när man sitter på en rullstol så ser man inte personen. Eftersom jag skrattade gjorde jag senariot lalligare så om jag inte skrattade och betede mig skulle senariot inte vara så lalligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att även om klockan är 4 på natten så ska man inte lalla. Jag vet att jag var trött men det är mitt fel och jag har lärt mig att alltid kolla om det blir en bugg så jag kan gå ist för att springa. Lovar att jag kommer upprepa detta eftersom det inte var rp. Får jag en ny chans så händer detta aldrig igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Din ban handlade inte bara om en liten händelse utan det handlade om hela din kassa rp under ett 30 minuters långt scenario som dessutom visades upp på en stream.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka