Accepterad Tropical | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tropical

Icke Medlem
Meddelanden
829
Reaction score
556
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tropicalexo8

Ditt Hex-ID: steam:110000149b48906

Vad är din discord tagg? Tropical🧃#0615

Vem var det som bannade dig? EMPA

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: F3B6B448-D2AF-4D6F-B69F-D6745C924696.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag hade ett mycket dåligt beteende i twt och skrev snopp ett flertal gånger då jag var arg på en grabb. Jag blev också bannad för att jag spammade i twt vilket är ett regelbrott som jag ej borde begått från början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev snopp i twt ett flertal gånger och sedan efter några minuter blev jag bannad då jag begick ett regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban av EMPA men efetersom jag förstår mitt fel och kommer ej göra om det gör jag denna ban överklagan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var blacklistad förra månaden och resten kommer jag ej ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Brode ha tänkt att jag som varit är länge inte borde spamma och skicka ut omläpliga saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aldrig spamma och skriva olämpliga saker i twt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka