Granskning pågår Troopan | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Troopan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? troopan.

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Göransson, 21år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tjena, det här är Hugo Göransson. Han är 21 år och en sån där riktigt hårt arbetande kille som aldrig halvhjärtar någonting, och om han gillar dig så kommer han göra allt i sin makt för att visa framfötterna, ställa upp och backa dig i vått och torrt. Men bakom hans sköna energi finns det också en ganska tung bakgrund då han tidigare jobbade som mekaniker på sin farsas verkstad, vilket fan inte var någon lek. Det kändes som att det nästan bara kom in folk som antingen inte fattade någonting alls, eller folk som var direkt taskiga och försökte pressa honom på rabatter, och det absolut värsta var trycket från den kriminella världen då det hände ganska ofta att Hugo blev hotad med pistol på jobbet, vilket självklart har satt djupa spår och tagit sjukt hårt på honom psykiskt. Trots allt skit han har gått igenom har Hugo kvar sitt goda hjärta, och nu känner han att det är dags för ett helt nytt kapitel i livet där planen är att äntligen flytta hemifrån, skaffa ett stadigt jobb och börja bygga upp sin egen framtid från grunden. Han vill hitta en schysst kompiskrets som han kan lita på, och i förlängningen vill han absolut skaffa familj, och eftersom han är van vid att hantera lite tyngre folk från förr så har han inga problem med att hjälpa något gäng med lite småsysslor om det skulle behövas för att komma in i gemenskapen eller tjäna lite pengar. Oavsett vad så är Hugo i grund och botten en genuint snäll och trevlig kille som alltid strävar efter att visa sitt absolut bästa jag för alla han möter, då han tror stenhårt på karma och att om man bara är en schysst person så kommer man längst på det i slutändan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Erfarenhet och proffistionellt rp, Följer regler starkt även mycket social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar för att den andra sidan ska ha kul iinte flr att jag bara ska ha kul liskom tönka på vad andra kommer tycka är kul så de trivs på servern lika mycke som jag, även försöka utveckla varje scenario för bådas skul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: att inte döda dolk utan andledning. VDM: inte döda någon med fordon. Rasism/Nazism är inte tillåtet. Inte sälja bilar eller vapen för irl pengar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bygga upp ett liv utan lall, jag vill även försöka skaffa jobb.

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Jag är inte aktiv på någon annan server. så jag vill köra på bara unive

Senast ändrad:
Tillbaka