Granskning pågår 21Mario | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

21Mario

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? marredinpappa

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Banan 40

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ansvarsfull, omtänksam och ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter jan banan, är en man som är 40 år gammal med rötterna ifrån Finland. Han och hans familj har levt ett bra liv och han har alltid hållt sig på de rätta spåren i livet och alltid jobbat och varit en ärlig man i livet. I framtiden vill han bli en framgångsrik man som kan ta hand om sina nära & kära, och ha ett bra jobb som han passion för. Han är väldigt bil-intresserad så han strävar efter ett jobb där man tar hand om bilar. Han gillar att prata med folk väldigt mycket också och hänger mycket på sociala evenemang. Hans intresse för bilar börjar ta slut, och lutar sig mer mot det kriminella livet där hans vänner dragit in honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå, då jag rollspelat i ca 6 års tid nu. Jag har tillbringat mycket tid innan i speciellt unive, men också andra servers under tiden jag var borta från unive. Så jag kan definitivt bidra med god rp,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara alltid tänker att man själv ska vinna utan att man ska göra det som är mest realistiskt även om de kanske betyder att man måste förlora eller dö i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, alla gör misstag, och jag har exempelvis blivit bannad för fearrp. Jag lärde mig att rollspela på ett vettigt sätt så det blir roligt för både parterna, för i slutändan så är det ett spel och vi spelar för att ha kul.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, rdm, pwg, fearrp, metagaming ...

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Jag är inte aktiv på annan server? Jag spelar endast på unive.
Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Tillbaka