Nekad TronziaHQ | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TronziaHQ

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TronziaHQ/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon maars

Vad är ditt discord namn? coolion2017#6980

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Oskarsonn och han är född i storstaden med många kompisar men som liten så var Johan mobbad mycket för sin vikt då han var väldigt
överviktig han hade en väldigt nära kompis som hette Albin men Albin dog tyvärr på ett tåg. Johan har gått igen mycket igenom sitt liv och söker alltid nya vänner att bli bekanta med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra RP, jag har lätt dåligt samvete vilket bidrar till inget ljugande fusk eller något annat under snack. jag älskar RP vilket leder till bra RP från min sida

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har varit intresserad av RP i dom senaste åren då jag körde mycket RP på Xbox nu efter min födelsedag kom min dröm till sanning och jag fick en dator vilket gjorde att jag kunde börja använda fivem. jag har hört mycket om just fivem och vill gärna testa på.

Hur hittade du Unive? har hört mycket om de på senaste och att jag har länge längtat till just denna serverns rp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en bra business man och bli populär i Unive staden som en populär bilförsäljare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bli populär i Unives Community. Jag strävar för att alla ska följa regler och hoppas personligen på ett bra RP från min sida jag vill också få många kompanjoner och kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? så ofta jag kan då jag har en tajt tidsplan så händer det inte konstant men jag komer in när jag kan så ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka