Nekad Trollis | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trollis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Trolle#5904

Ange ditt födelsedatum 21 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar så är jag inne typ 15:00-22:00 på grund av skola och sånt. På helger så är jag väldigt aktiv 08:00-10:00 jag vaknar då och så är jag online tills 23:00-00:30 det beror på när jag blir trött.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag spelat unive sen i början av 2021 men jag var icke medlem då men jag blev typ medlem i början av sommaren i år men jag behövde göra ett nytt konto för min google blev hackat på något vis.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) ungefär 13 mest sv-bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är att hålla det rent på områden t.ex piren om det är någon som bara gör VDM då kan man banna/sparka vad man nu väljer att göra. då kan man göra /svban (id) banna spelare 0-1 timma eller /kick (id) kickar spelare och så vidare jag är på ställen ibland där det inte är så mycket folk och då ser jag dem bryta mot regel 1.1 RDM t.ex och då kan jag göra sv-ban eller sparka

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill ha mer ansvar för servern jag vill utveckla mitt rpande och jag kommer vara på mer scenarion och titta runt så att alla gör rätt och inte bryter mot någon regel. Jag vill förbättra servern och göra folk rpa bättre som t.ex på falck så gör de inte /e tablet och rpar inte alls mycket på när dem lagar de gör inte ens /me Byter oljefilter och så.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är T.ex at min vän (IRL, IC) Slåss mot en kille och dom har en anledning att slåss så om killen då slår min vän medvetslös så kan jag inte Ressa min kompis för det blir både abuse och korruption för om min kompis hade gjort den andra killen medvetslös och jag inte skulle ressa. det är korruption. Abuse är T.ex att du ressar dig på att någon har skjutit dig medvetslös , Abuse är T.ex att du använder Revive för att du jag inte vill vara död. abuse är T.ex att du dör i ett scenario t.ex du blir dödade, medvetslös och sen ressar du dig själv när dom har gått då är det Abuse vilket är ett stort Regelbrott

/freeze (id) frysa spelare
/kick (id) sparka
/svban (id) ban i en timme
/dv (radius) tar bort radiusen och mer saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka