Accepterad TrollingDoktorn | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TrollingDoktorn

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198409866273

Vad är ditt namn i verkligheten? Jennifer Skarp

Vad är ditt discord namn? ZupraX#2424

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Hon heter Evelina Svensson och är 27 år gammal. Hon är ganska nyinflyttad till staden endast för några veckor sedan. Hon kommer från en liten by som heter Kolvhyddan, där har hon bott sedan hon var 15år. Hennes pappa dog i en bilolycka redan när hon var 12år och dog. Hon stod sin pappa betydligt närmare än sin mamma och därför tog det extremt hårt på henne. Hennes mamma tyckte att pappan hade förtjänat sin död och hon tyckte att dem skulle glömma honom. Tillslut orkade inte mamman med Evelinas gråtande varje kväll och slutade med att hon kastade ut Evelina. Evelina fick då en socialfamilj i Kolvhyddan när hon var 15år och när hon blev 18år fick hon en egen socialbostad. Hon bodde där tills hon fyllde 27år och flyttade då till Unive. Med tanke på hennes uppväxt har hon svårt att visa känslor men det blev även en fördel för henne då hon är väldigt bra på att läsa av känslor. Hennes pappa var bilmekaniker innan han dog och trimmade mycket bilar. Evelina tyckte det var väldigt intressant och vill nu också börja jobba med motortrim nu när hon är nyinflyttad och vill därför få en helt ny start och börja om på nytt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna bidra till en högre RPnivå både till andra spelare och för mitt eget rollspel, och även för att kunna få mer tillgångar i mitt rollspelande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Bra staffs, bra upplägg, bra community, stark RP-nivå och tar rollspelandet seriösts till skillnad från många andra.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som ville att jag skulle vara med och spela FiveM och han tyckte att vi skulle spela på Unive för det är favoritserver.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till ett högre rollspel och vara ett gott exempel för nya spelare så dem förstår att man har roligare som medlem (WL).

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli anställda och möjligtvis högt uppsatt på autoexperten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Detta är den första servern jag någonsin spelar på och håller mig endast till den här för jag gillar verkligen upplägget på Unive.

Tillbaka