Nekad TrollingDoktorn | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrollingDoktorn

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gcpb-qjmc/gvjwmvbf

Ditt Hex-ID: 550525760

Vad är din discord tagg? TrollingDoktorn#3238

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar, spelar musik.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade spela musik IG.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och spelade sen så åkte jag och en kompis till Sara's och han ville kolla igenom deras bilkatalog så medans jag stod och väntade på honom så kollade jag på lite tiktoks som jag hade blivit taggad i och sen kom en kompis fram och frågade "nejmen tjenare, är det inte lilla Lukas Borg man ser" då tänkte inte jag på att videon fortfarande låg igång när jag la undan telefonen för jag blev lite stressad när jag hörde att någon ropade på mig så då råkade jag spela musik genom min mikrofon i typ 2-3 sekunder och sen fick jag en p-ban av Philip och ingen varning innan de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel av mig att inte fokusera 100% på spelet men tycker en P-ban är lite hårt efter ca 2-3 sekunder och ingen varning innan de så skulle säga fel ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2st har varit i 30 min en för sunt förnuft för jag var med i ett slagsmål på gatan. Den andra var för jag hade legat typ 100-110 km/h vid torget. en annan gång i 5 dgr för jag hade råkat gått in i min kompis förråd för mitt tangentbord funkar ju som de gör... en annan gång för sunt förnuft i 7dgr för jag åka typ 70km/h i staden mot ett rödljus ochvar NÄRA på att inte hinna bromsa så jag nästan krocka med en ambulans (som inte hade rödljus på). Sista gången för jag gick in i ett slagsmål för min kompis blev nerslagen och de va inte riktigt mina "affärer" och sen nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kollat tiktok.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, ha min RP på en högre nivå och sluta kolla tiktok medans jag spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Omg omg omg tack tack tack trodde jag var helt borta från staden för alltid, saknad den sååååå mycket, vet inte vad jag ska säga<3 <3 <3 <3 <3

Gör en ny överklagan om 24 timmar, då har du större chans att bli godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka