Nekad TrollingDoktorn | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrollingDoktorn

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://s.team/p/gcpb-qjmc/gvjwmvbf

Ditt Hex-ID: 550525760

Vad är din discord tagg? TrollingDoktorn#3238

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar, spelar musik.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råkade spela musik IG.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och spelade med en kompis och bestämde han sig för han ville skaffa en ny bil så vi åkte till Sara's och han gick och kolla igenom deras bilkatalog så medans jag stod och väntade på honom så kollade jag på lite tiktoks som jag hade blivit taggad i och samtidigt kom en av mina kompisar från servern fram och frågade "nejmen tjenare, är det inte lilla Lukas Borg man ser" då tänkte inte jag på att videon fortfarande låg igång när jag la undan telefonen för jag blev lite stressad när jag hörde att någon ropade på mig så då råkade börja prata med videon igång och blev då att spela lite musik genom min mikrofon i typ 2-3 sekunder och sen fick jag en p-ban av Philip och inte ens en varning innan de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var fel av mig att kolla tiktok medans jag spelade och att jag faktisk satte på mikrofonen medans videon spelade men fel av Philip att P-banna mig utan några varningar innan. Tycker att en kort ban eller att bara kicka mig och varna mig hade räckt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En va på 30min för sunt förnuft den första gången jag spela för jag gick in i ett slagsmål men två killar som jag börja bråka med. Andra gången 5 dagar för jag råkade gå in i min kompis förråd för mitt tangentbord är lite som det är efter en del rage i olika spel. Tredje gången 7 dagar sunt förnuft för jag körde lite fort mot ett rödljus och var NÄRA på att krocka med en ambulans. Sista gången för min kompis blev ner slagen och jag ville stå upp för han och blev bannad för sunt förnuft i 30min för det var inte mina affärer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Låtit bli att kolla tiktok och bara stått och väntat eller tänkt på att pausa videon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, höja min RP-nivå och sluta hålla på med telefonen medans jag är online på servern. Gjorde ett misstag som jag aldrig kommer göra om om jag skulle bli insläppt i staden igen. Förstår att ni har regler och måste hålla dem men skulle vara enormt tacksam för att få en ny chans. <3

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka