Nekad Trolle | Ban överklagan [kesoo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trolle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086176592/

Ditt Hex-ID: 1100001431c0950

Vad är din discord tagg? Trolle#5904

Vem var det som bannade dig? Kesoo

Hur lång tid var din ban? p-ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? stod ingen anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var en kille som skulle köpa min bil och då istället så väljer han och åka in och köra på personer som hade möte eller någon och jag antar att jag var med under terrordåd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var nere på piren och sen åker jag till trygghansa för ingen var på piren. Jag kör ner till piren igen och då kommer denna person fram. Han säger (hur mycket ska du ha för bilen) jag säger 240k sen säger han (jag tar den för 220k) jag säger ok. vi åker och testar den sen så åker vi till torget och han kör runt lite här och där sen kör han till polis stationen och gör cop bait så han bryter mot regel 1.3 och då säger jag är du dum?? du kan ju inte försöka få polisen efter dig med flit han sa då det är lungt denna bil toppar 530 km/h. jag tänker han är ju seriöst dum efter det så blev vi av med dom. Vi åker upp till guldvaskningen sen åker vi vidare till affären (inte den precis vid guldvaskningen alltså om man fortsätter framåt) så vi åker ditt sen så väljer han att gå in och köpa dricka och mat. Sen åker vi neråt mot piren igen och då svänger han och säger denna väg är snabbare och då ser han er och kör på er och bara fortsätter och jag säger vad gör du är du dum?? sluta genast men han bara skrattar och jag är rädd och sen får jag ban. och jag ville inte combat logga för jag kommer få skit för det med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde inget fel det var den andra som ljög och ville köpa min bil men sen så väljer han att köra på er istället och jag har ingen aning om att han skulle göra det

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. p-ban, combat logging ljug i support, twerka på en bil oseriös rp, grov powergaming, rucket i dörrar, VDM

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag kunde ha inte låtit han köra eller alt-f4 när han väl börjar köra in

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att när man ska åka tillbaka till saker så ska man själv köra och inte lita på några persone

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka