Accepterad TrokkZ | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TrokkZ

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198941450501/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? TrokkZ#1337

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Bodari. Isak har en flickvän som heter Liv Bodén, Isak och Liv älskar varandra. Isak var tvungen att åka iväg med sitt jobb, då blev ju Liv såklart ledsen. Men Isak lovade att komma hem till Liv eftersom att de bor tillsammans. Isak åkte iväg med sitt jobb där han har många vänner. Den nya staden som de åkte till heter Star city, Isak blev lite nervös eftersom att han har hört att det ska vara en bra stad att bo i. Snälla personer, bra community osv. Isak hänger med sina vänner som heter Moelester Bladh och Lars Björkman. Isak tycker att dom är riktigt schyssta att hända med. Isak har en mamma, pappa och ett syskon plus två katter. Mamma heter Angelika och pappa Magnus. Isaks syskon heter Martin. Isaks katt heter Monster och är en Bengal katt. Nu kommer vi till karaktärs beskrivningen, Isak är mörkhyad och kommer ifrån Somalien. Isak har ett smycke vid ena örat vilket var dyrt när han köpte det. Isak har en del tatueringar på kroppen, från bröstet till benen, och armarna. Isak har ljusbruna ögon. Isak gillar att glida runt i stan och köra både bilar och mc:s. Isak har en jawline fast inte den största men han tycker att det är bra. För att han har också tränat mycket med. Isak är väldigt vältränad och har en bra kondition, han är samt stark i hela kroppen då han också älskar att springa och ta promenader. Isaks favoritmaträtt är en smashad hamburgare med pommes och en kall cola med isbitar i, Isak har också några favoritbilar och två av dom är Audi RS6 och BMW M8

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bidra till bättre rp. Vill ha jobb. Vill kunna skriva i /twt. Jag vill också vara medlem i en riktigt bra server där rp nivån är mycket bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många spelare, bra rp. Inga moddare och aktiva staffs som gör ett bra jobb.

Hur hittade du Unive? Första gången jag laddade ner fivem så såg jag multistaden fast nu heter den unive och jag har sätt på streams och några av mina vänner spelar på denna och tycker att den har bra rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att min karaktär ska uppfylla sina drömmar i denna stad och vara glad samt att min karaktär ska skaffa vänner och ha det bra i denna stad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att rp:a bra. Skaffa jobb. Inte snacka OOC ingame. Få så lite bans som möjligt och rpa för att det är roligt och inte för pengarna och makten.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, inte just nu.
 
Tillbaka
Top