Nekad TrokkZ | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrokkZ

Medlem
Meddelanden
86
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198941450501/

Ditt Hex-ID: 11000013a7bb105

Vad är din discord tagg? TrokkZ#1337

Vem var det som bannade dig? Kinesen

Hur lång tid var din ban? 15 dagar, men det har gått 4 dagar och 4 timmar och 15 min ungefär.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: GROVRDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att såklart var det VDM, men staffen visste ju inte då att det var en olyckshändelse. Att jag råkade köra på honom. Därför försöker jag få bort mitt straff eller minska det så att jag kan komma in så snart som möjligt och visa att jag är bättre på att rpa än så jag gjorde just då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte vid torget och så ser jag en person då frågade jag han om han vill ha skjuts någonstans då svarade han inte på min fråga. Då fråga jag en gång till men inget svar. Efter det så började han bli aggressiv och börja sparka mot min bil då backar jag och svänger. Sen så gick jag in i first person och så körde jag. Då kände jag att jag körde över något. Mina rutor på bilen var då tonade så jag kunde inte se på vägen. Såklart så var kanske det kanske mitt fel men jag vill en annan chans för att visa hur jag kan rpa och hur jag kan bete mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den bannen som jag fick vart riktig men jag tycker verkligen att den var lite lång vilket jag tycker är lite konstigt för att jag av misstag körde över en person. Men jag förstår ju hur staff medlemen agerar i en sådan situation. Jag skriver ju denna ban överklagan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Eftersom att jag inte kommer ihåg den första bannen så är det svårt att lära sig av den av den bannen. Den andra bannen var att jag hade köpt en bil och en motocross från en snubbe och båda fordon rykte. Då ringde jag falck, då kom en person som undrade om jag ringde hans vän som jobbade på falck(snubben som frågade om jag ringde falck jobbade på falck han me). Då kom ju han som jag ringde. Dom blev också lite osams för att ena personen ville fixa det fordonet och den andra det andra fordonet. Då började dom slå varandra tills en blev knockad efter ett eller två slag. Sen var det lugnt igen. När jag öppnade motorhuven för ena personen som skulle fixa bilen som jag köpte så började han pilla med motorn och då sa jag "ska du ha en dildo i arslet". Efter den blev jag bannad för lall i 3 dagar. Nu har förstår jag om man VERKLIGEN ska säga sådant så ska man ändå inte göra det för att då räknas det som lall.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt till innan jag gjorde det och såklart så kan alla göra misstag som mig. Eller så kunde jag skitit i den personen och åkt iväg, såklart är det fel av att köra på han. Hoppas på en unban så att jag faktiskt kan visa att jag kan rp:a mycket bättre än det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det har jag verkligen gjort. Jag kommer verkligen göra om detta och jag har förstått var det innebärt. Jag ber också mycket om ursäkt för det som har hänt. Det var också väldigt onödigt av mig att köra på snubben i första hand.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka