Nekad Troik | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troik.

Erfaren Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,483
Reaction score
570
Ditt discord namn: Troik.

Ditt Hex-ID: steam:11000013e3b5d69

Vad för typ av beslut gäller det? Krim ped medlem unban

Vem/vilka tog beslutet? Bubblegum

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs för att jag valde att lägga en f8 quit cirka 5 minuter efter jag dog istället för att hålla in "e". Det var inga kvar där jag var förutom alla döda så jag tog ett snabbt dåligt beslut och quitade. Det som jag hade kunnat göra anorlunda var att hålla in e eller vänta tills mina medlemmar kommer till platsen.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte felaktigt men jag hade inget val att quita. Jag va tvungen att dra och kan fortfarande inte ändra på det. Men jag hade inga tankar om att gå ingame då jag verkligen va tvungen att dra. Från mitt egna perspektiv var scenariot över då ingenting hade hänt på ett tag. Mina grabbar var på väg då vi hade skickat prio. Så jag hade egentligen kunnat vänta 2 minuter på mina grabbar men jag kunde inte då jag var tvungen att dra "Nu" "Nu. Bubble, jag hoppas att du fattar mitt perspektiv på det hela och att du fattar varför jag gjorde som jag gjorde. Jag fattar också till 100% varför du tog dessa åtgärder men jag hade inte kunnat göra något annorlunda för scenariot var inte planerat och vi var på väg hem till huset för att jag skulle dra men sen hände allt detta. Det jag vill få sagt är att jag gjorde fel då jag quitade istället för att hålla in “e”. Men detta kommer aldrig att hända igen och hoppas att du fattar mitt egna perspektiv på det hela.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...cd9da0dfe2a2952fb1dc8650de371455819136a000c3&

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka