Inaktuell Troik | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Troik.

Erfaren Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
1,483
Reaction score
570
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004343657/

Ditt Hex-ID: steam:11000013e3b5d69

Vad är din discord tagg? troik.

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tjena! Jo LUDDE valde att banna mig då jag tydligen har vart med i en meta discord. Denna server skapades för cirka 1 år sedan och som ni kan se så har jag varit med sedan dess. Servern va också en gänguppköp discord som verkas ha blivit till en meta discord! Jag har inte haft något aktivitet i denna servern förens jag fick höra om att alla som va med i servern skulle få ban. Då valde jag att hoppa dit och säkerställa om detta verkligen stämmde. Då svara dem "nej inte du för du har ju inte varit här". Då lämnade jag servern ifall ifall och hoppas att ni förstår mitt perspektiv. Om ni ha "Granskningslogs till servern" ser ni att jag har hoppat dit 1 gång de senaste året.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ingenting, va och käkade och komma tillbaka till detta!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fattar dit perspektiv på det hela då man såg mitt namn i denna server. Men hoppas att du fattar min synvinkel på de hela!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mask på allmän plats! aldrig hållt på med sånt här skit

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? säkra vilka servrar jag är med i och inte känna idioter

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Ludde hoppas att detta löses för jag är inte delaktig i detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka