Accepterad Trocan_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trocan_

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366049635/

Ditt Hex-ID: kan ej hitta

Vad är din discord tagg? Bengan#0591

Vem var det som bannade dig? En staff

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: wp3013848.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde fel men det var att mitt konto var hackat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt konto var hackat och skickade ut att alla skulle bli ddosade och sedan kom jag hem var ej hemma så satt mig vid datorn och skulle gå in i discord och såg att unive server var borta fick reda på att mitt konto var hackat av en kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var korrekt men fel för mig då jag var hackad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag logga ut alla enheter och bytte lösernod

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja vad man ska göra för att bli av med en hackare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut har ej bild på det då jag inte var inne på dc.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka