Nekad TrocAdero | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TrocAdero

Icke Medlem
Meddelanden
182
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 18 Mars 2006

Vad heter du på discord? Trocadero#9723

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 700+

Hur aktiv kommer du att vara? 1+ timme varje dag

Vad heter du? Kim Källström

Hur gammal är du? 29

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag simmar ofta

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna göra en insats i staden och göra staden till en mer säker plats. Mitt mål som polis är att förbättra levnadsvillkoren i staden och göra det till en tryggare plats.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är samarbetet. Samarbete leder till att man kan jobba mer effektivt och bättre. Därför är det mycket viktigt att man samarbetar med sina kollegor. Om man ska kunna samarbeta med sina kollegor så måste man också ha en bra relation med dem genom att vara trevlig etc. Alltså är det väldigt viktigt att man är social och trevlig både på station och ute. Det är också viktigt att hålla radiodisciplinen alltså TTT. Om man håller radiodisciplinen så kommer det bli mer proffesinoellt och lättare att jobba.

Vad vet du om yrket i helhet? Har varit inspektör på en annan karaktär

Jag vet också hur poliser jobbar då jag har känner många poliser och polisyrket har alltid intresserat mig sedan jag var liten.

Har du några tidigare erfarenheter? [OOC] På annan karaktär har jag jobbat som securitas och polis

Erfarenheterna jag har är att jag vet hur poliser jobbar genom att jag har lärt mig genom att jag känner många poliser. Jag har också alltid haft en dröm att vara polis sedan jag var liten. Polisyrket har intresserat mig och därför har jag alltid

Hur är du som person? Jag är lugn, bra på att hantera stress, gillar att jobba mycket och jag vill hjälpa folket i staden.

Är det något vi bör veta om dig? OOC, är en seriös rpare, medlemskapsansvarig, servervakt mm.

IC, Är bra på att hantera stress, har dock ADHD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka