Nekad TRIXYY | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TRIXYY

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Tell

Vad heter du på discord? trixyy_sleeping

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015c74c9fd

Ange ditt födelsedatum 22 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo, nu när jag har sportlov så är jag ju främst framme vid datorn, jag spelar mycket och har alltid mycket tid för datorn! Kan göra upp en lista om vardagar (från en annan ansökan då tiderna är samma)

Vardagar: Kommer hem från skolan ca 16:00. Jag kan vara aktiv från 16:00 till ca 23:00.
Helger: Aktiv ca 09:00-00:30 (käkar såklart lunch och sånt)

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen den 5 april men bytt dc konto

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) KAN EJ TA BILD SKICKAR I PM TILL DEN SOM SVARAR

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underätta jobbet med lallare för staffsen, dom är som en liten hjälp reda. Vi som servervakter ska vänta tills regelbrotten kommer till oss och inte som staffs att dom letar upp regel brotten. Vi som servervakts har i uppgift att göra en /svban eller /kick på dom som framför sitt rollspelande på dåligt sätt, /kick är som en förvarning och upprepar dom bortet eller om man gör ett grövre brott så gör servervakten /svban (id) vilket då gör satt personen blir avstängd i en timme.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill att servern ska hålla en fin standard och att folk inte ska vara rädda i scenarion att en lallare kommer och förstör scenariot. Jag vill även bli servervakt då jag vart staff förut och tycker att det är kul att hjälpa unive, jag blev deamotead som staff sen så rensade ni ju servervakterna så jag vill gärna bli SV igen så jag kan ha en liten uppgift!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo, t.ex. om du använder dig av /revive för att vinna ett scenario eller missbrukar din /toggleid som endast är tillför att se personers id utifall du kanske känner att nått kommer hända. Så du är säker på att du bannar rätt person. Men en annan typ av sv abuse är t.ex. att /svban eller /kick i ett scenario för att underlätta för sig själv eller för att vinna ett sceanrio!

Nekad.
Anledning:
Du har Servervakt redlist.

Du får ansöka igen 2024-04-15. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka