Nekad Trixy1337 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixy1337

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? Tr1xy_

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Greger seger och har precis kommit till Unive staden efter att ha flyttat från Danmark eftersom han hade ganska mycket problem där. Greger är en 22 årig kille som alltid har mycket energi och älskar att vara med sina vänner. Hans vänner tycker att han är väldigt snäll och att han gillar att festa. När de festar så kan mycket gå fel så han är lite av en bråkstake som man inte vill kaxa sig mot för då kan de gå fel för den personen. Han gillar att åka fina bilar och att jobba för att få ihop pengarna till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att jag kommer göra servern till en bättre plats för jag är alltid positiv och snäll. Ser jag någon bryta reglerna kommer jag säga till staffs i discord servern så blir det en bra server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att båda parterna kan vinna i ett scenario. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man ska inte prata om saker utanför spelet och inte döda folk utan anledning. Man ska även visa respekt mot andra och inte säga något dumt eller rasistiskt som nån kan ta illa upp av. Man ska inte göra rdm vilket är när man skjuter/ dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat ganska lite rp från tidigare men har spelat lite och vill börja spela mer nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka