Nekad Trixy | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixy

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 4 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Trixy #9976

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 900

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer försöka plocka in några timmar varje gång jag rpar med då jag är staff i nuläget så blir det lite svårt att vara inne många timmar om dagen. Men det blir absolut 1-3 beroende på hur mkt jag har att göra på staff sidan

Vad heter du? Linus Wikström

Hur gammal är du? 1996(tror jag)

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag höll på med tävlings inriktad segling som yngre och var då tvungen att kunna simma

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna vara en del av samhället och hjälpa till att göra samhället säkrare för alla som bor här. Jag känner även att jag kan göra stora förändringar i mitt möjliga arbete som polis

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att bemöta alla du träffar oavsett vem med respekt och ödmjukhet samt att vara trevlig men även att vara på platser och se till så folk kan lita på polisen och inte bara se den som fienden

Vad vet du om yrket i helhet? Min bror var polis sedan och förklarade en del av vad han gjorde men kommer inte ihåg vad han sa

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är sjukvårdare samt varit räddningstjäns chef ( polis assistent på annan karaktär)

Hur är du som person? Jag är en trevlig person som alltid vill alla som jag träffar det bästa och vill se till att alla mår bra. Jag är engagerad och strävar alltid efter att utvecklas till en bättre person för att kunna hjälpa fler personer

Är det något vi bör veta om dig? Naej

En skriftlig ansökan behövs inte för att ansöka till Polismyndigheten, kontakta istället en rekryterare IC.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka