Accepterad Trixo | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixo

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
5
Användarnamn: Trixo

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Centrala Bilfirma Chef

Vad heter du IRL? Sheeraz

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 1562 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Chef på detta jobb för att jag gillar Jobbet har haft roligt när sålt bilar och sådant. Sedan har jag märkte att jag ej får så mycket Rp av att jobba på Gunillas för det kommer ej så mycket folk dit om man jämför mot Marja lisa bilfirma. Det är nog för folk ej har råd med bilarna på Gunillas. Jag vill få jobbet så när folk kommer till bilfirma och vill köpa en Bill eller har fråga om bil så villa man föröka få det mer realistisk bättre rp. Sedan kan vill hålla lite events om man får av VD så folk kanske kan vinna en ny bil så dom hipar upp en Bill så mer folk känner sig intresserad av köpa bilar. Sedan ska föröka nog fixa ett schema med mina anställda om vilka tider en står och säljer på bilfirman så vill alltid har någon på plats som kan hjälpa våra kunder.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet?
Jag vet mycket väll hur man ska bete sig inom chefs-rollen både ig och ooc. Jag är medveten om reglerna inom bilfirman. Jag vet hur ma gör enligt mig är jag en bra person på att styra och ställa. Jag mycket erfarenheter inom det jobbet jag varit chef på bilfirman i många olika servern just nu i multistaden har jag jobbar jag på Gunillas lyx bilfirma

Berskiv din karaktär? Min Karaktär heter Abdi han är en för detta kriminell han var insatte på fängelset för att ha sålt droger. Medans han var i fängelset blev hans mamma sjuk. När Abdi hade kommit ut ur fängelset sa hans mamma att hon har Canser och hon ville ej se sitt barn sitta inne längre. Hon vill att han skulle gå göra något med sitt liv som ej skulle skapa trubbel för han och familjen. Ett par veckor senare så dog Abdis mamma av cancern. Abdi var helt förströdd för han och hans mamma var nära. Abdi tog hans mamma råd om att göra något med sitt liv därför beslöt Abdi sig att flytta till någon annan stad där han kunde få ny start på hans liv och förfylla hans mammas önskan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag typ i 9-10 timmar oftast

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes jag skulle fortsätta spela på servern föröka hitta något annat jobb jobb eller sådant men jag kommer fortfarande föröka bli chef på bilfirman

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag Spelar bara på multistaden för jag tycker denna servern är bra och har mycket Potential

Har du läst våra Regler? Yes jag har läst era Regler

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka