Accepterad Trixo | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trixo

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
5
Användarnamn: Trixo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198883023988/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Trixo

Vad är din discord tagg? Trixo#3459

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde på en person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg mot torget när jag kom vid sjukhus så ser jag två bilar stå mitt i vägen jag stannar och frågar vad som händer och varför dom står mitt i vägen men då plötslig börjar ena personen slå den andra personen grovt. Då tar jag beslutat att knuffa till han med billen så han trillar ihop och sluttar slå på den andra grabben.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min synvinkel tycker jag att det var en felaktig ban då ena personer hållde på att bli nerslagen och jag ville hjälpa han. Då såg jag innan sätt att stoppa personen att mishandla den andra personer vid det tillfället

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hur jag förbättrar min RP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skrivit report bara ståt kollat på mellan det hände tills någon staff kommer

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja gör ej fel om andra gör fel

Har du läst våra regler? Ja

din ban överklagan har godkänds.
tänk på att reporta som du gjorde och inte köra på.
tråd låst flyttad till ban överklagande arkiv!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka