Trixo | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Trixo

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
5
Användarnamn: Trixo

Vad är ditt namn i verkligheten? Sheeraz

Vad heter du på discord? Trixo#3459

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: kl 11 till kl 00
tisdag: kl 11 till kl 23
onsdag: kl 11 till 00
torsdag: kl 11 till 00
fredag: kl 11 till 00
lördag: kl 11 till kl 00
söndag: kl 11 till kl 23

Jag kommer nog ej vara inne hela tiden mellan dessa tiderna kommer nog ta pauser i mellan åt för att t.ex äta och annan. Men Kommer föröka vara inne så mycket jag kan dom här tiderna

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff så skulle gjort vad jag blir tillsagd av högre staffs. Men jag skulle också tagit själv initiativ vissa vad jag och vad jag går för. Jag skulle nog tagit support i Discord och repport ingame då jag vet att det många som behöver hjälp men alltid inte får det it tid. Då kan man hjälpa till om staffs redan har mycket att göra med något annat. När man Rpar så skulle jag kolla på folk följer serverns regler. När man är ej ingame då skulle man kunna ta whitelist intervjuer så vi får whitelistad spelare så att en dag serven kan kanske bli whitelistad då hade Rp nog gått upp del.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har tidigare varit staff på många olika serverar t.ex Highlife, New life, Paradiset Rp, City Rp, Swedish Knight etc. På de serverar har jag varit olika roller vissa Staff ansvarig och andra vanlig Staff. På de flesta server så tog man själv ansvar och arbetade själv men om det behövdes extra staffs till något blev man ditt kallad av Staff Ansvariga och hålla på med det då dom är kanske för lite staffs. Efter att jag har varit staff på så många olika server så har jag bra kunskaper med olika commands och bra erfarenheter med reda ut olika senarios andra problem man brukar ha få de flesta serverna. Genom de tidtagare serven har jag fått mina erfarenheter och det kommer göra mig till en bra person till staff.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har ju varit staff på fler tall server tidigare men multistaden är den störta jag har spelat på. På grund av att de tidigare servrar var bara 64 slots. Jag ju fått bra bra erfarenhet med att vara staffs genom mina tidigare serverar som jag spelat på. Mitt hopp är att få denna servern bästa i Sverige ha så hög rpa nivå som möjligt. Dessa är mina erfarenheteer som jag har.

Vad kan du om skripts? Ja kan kan en del om script för jag har ägt serverar tidigare men stängde ner dom på grund av att jag hade ej tid med att driva den. sedan när jag komm tillbacka till fiveM så började jag spela på denna Servern.

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff på grund av jag tycker om att hjälpa folk det kan jag göra på grund av jag är ofta online. Jag skulle vilja hjälpa folk mer och göra mer nytta på servern så att folk kan få bra rp expericense. Nu när jag jobbar på bilfirman bruka r jag ledig tid när jag andra kassan i stället för mig skulle jag vilja använda denna tid som jag till reports/whitelist intervjuer istället för bara slösa tid genom att göra inget. Då jag ser folk brukar spamma i repport men alltid får hjälp på grund kanske lite staffs eller upptagna. Därför vill jag hjälpa spelarna på servern få bra Rp experience här på multistaden. Det ledder också vår rep går upp i den svenska fivem coummunity. Jag tycker att jag har mycket att bidra till servern. Därför vill jag vara Staff och kommer bli en bra Staff.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon server annan än Multistaden. För jag tycker denna servern är bra och har mycket Potential

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Jag förstår det :] Jag kan förklara mer i intervjun om det behövs

Senast ändrad:
Fin ansökan hoppas du blir staff du skulle verkligen förtjäna det ;)

Tackar så mycket man får hoppas nu

Senast ändrad:
Tillbaka