Accepterad trixarn | Medlem ansökning (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trixarn

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Timothy

Vad är ditt discord namn? emansz

Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Lundblad, 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, Driven, Sprallig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle Ljungblad är en 24 årig man som är född och uppväxt i Botkyrka Tumba, Han var ett helt vanligt barn men var dock mobbad i skolan vilket fick in honom i en djup depression. Detta ledde till att han började umgås med några äldre killar från hans område som han då såg som skydd. När hans klasskamrater fick syn på det så slutade mobbningen direkt vilket gav Kalle en sorts storhets känsla som gav han glöden att vilja fortsätta och vara med dem grabbarna och göra det dem gör för att uppnå den respekten dem hade kring sig. Det började smått med att han fick gömma saker åt dem hemma, till att han fick råna och hämta in kritor åt dem. I nutiden är han kvar med en del av det gänget, dem som finns kvar. Men han börjar känna sig trött på detta livet och försöker tjäna ihop pengar för att kunna lämna det livet för gott, men det är inte så enkelt som han tror.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har erfarenhet inom RP, Och för mig är det som spelar roll att situationen är rolig och givande och bidrar till ett bra RP/Scenario. Spelar ingen roll om det är något negativt som händer/Påverkar mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara fokuserar på att själv vinna, utan även bidra till att den andra kan få ett bra eller rimligt utfall av scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, har aldrig brutit mot en regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, Vilket är new life rule. Så om jag dödar någon och de kommer tillbaka och t.ex agerar med mig kring att jag dödade dem så är det FRP, eller om dem kommer tillbaka och dödar mig pågrund av att jag dödade dem. Powergaming, vilket är att göra saker som är omöjliga i verkligheten, eller att t.ex verkligen tvinga fram ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte för tillfället!

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka