Accepterad Trive. | Ansökan till Servervakt [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trive.

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Trive#0120

Ange ditt födelsedatum 20 Januari 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14:00 - 22:00

Tisdag:14:00 - 22:00

Onsdag:14:00 - 22:00

Torsdag:14:00 - 22:00

Fredag:14:00 - 22:00

lördag 13:00 - varierat

Söndag13:00 - varierat

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem på unive sen 18 december

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1063835077362073610/1064924308532641822/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa helpers o högre alltså underlätta deras staff arbete. som servervakt så tar du hand om lall o folk som it kan bete sig, Som Servervakt ska du har du en större uppgift en va en vanlig medlem har o då gör så samtilga att man ser till så att alla följer reglerna o liknande så ifall jag sernågon göra något som man ej sak så ska jag ta konsekvenser på de o alltså kick eller /svban Det finns väldigt mycket lallare på servern så de servervakter finns är för att man ska alltid hålla koll på rpn så att servern blir ännu större o liknande. som servervakt gör man ännu fler grejer o d e att man hjälper till genom att dva bilar som står på gator så de blir mindre krockar o liknande det är något som är väldigt bra o göra för annars förstörs rpn på ett sätt så att all hjälp som servervakter kan göra behövs verkligen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att kunna hjälpa till på de bästa sättet som går, Jag har alltid tyckt de har varit kul att hjälpa till redan sen jag va runt 12 år gammal. Har även sett massa streams på streamers som är servervakter o alla dom gör ett så himla bra jobb samt alla servervakter på servern och det inspererar mig något enormt mycket. Jag vill även bli servervakt för att jag tycker att de behövs fler som kan hjälpa alla staffs så att staffsen kan specca större scenarionså sköter servervakter de andra vilket är bra. För då kan vi alla samarbeta på ett smidigt sett. Därför vill jag bli servervakt,

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse o korruption kan vara i stort sett när man revvar sig själv eller kompisar i scenario eller allmänt om de ej finns anledning, Det kan även vara för att man använder sina perms som makt eller något som att skriva i ooc ska jag banna dig? Det tycker jag e abuse o de ska tas åtgärder på det direkt.

Din Servervakt ansökan har Accepterats
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka