Nekad Tristy | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tristy

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Tristan

Vad heter du på discord? Tristy#0384

Hur gammal är du? 16 irl och 27 ingame

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 140h

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jobbar förnuvarande på kriminalvården och ser flertal brister. Det allra första jag skulle göra är att se över de anställda när det kommer till utbildningen. Tycker att det just nu att det är väldigt mycket lall där och inte alls realistiskt. Det vi ska göra på kriminalvården är ju att vårda våra klienter och hjälpa dem till en annan väg en kriminaliteten, vilket jag inte alls. Jag har väldigt bra koll på hur arbetet fungerar IRL. Men jag kommer göra allt jag kan för att få det att bli galant. Med detta menar jag att jag skriver handböcker som alla innan de blir anställda ska ha läst och kommer bli förhörda på. Men en utav de saker som jag kommer lägga ned mest fokus på är Rp:n. Jag vill att det ska vara väldigt realistiskt och har nån tolerans mot att det blir en lallplats. Vi på kriminalvården är där för att hjälpa våra klienter till en bättre framtid och att de förhoppningsvis lämnar kriminaliteten eller ändrar sitt beteende. Detta är beroende på situationen naturligtvis som vi bestämmer hur vi ska ta vägen med dem till ett bättre liv. I slutet av dagen vet vi att våld och kriminalitet löser ingenting. Så vitt jag vet så kom kriminalvården nyligen vilket känns bra för då kan jag jag ta det ända från grunden och ta det stabilt till toppen. Jag kommer göra ALLT jag kan för att utveckla yrket och ta det framåt. Jag kommer anställa de personer som jag känner passar för detta jobb. Att jobba hos kriminalvården ska man göra för att hjälpa folk och inget annat. Oavsett om vi har allvarlig brist på folk så kommer vi aldrig komma till det stadiet att vi anställer folk bara för att vi behöver.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag erfarenhet av jobbet då jag är anställd på securitas. Därför vet jag hur det går till med hur människor beter sig och varför. Därför vet jag också hur jag skall hjälpa dem för att de ka må bättre. Jag tar stort ansvar för mina anställdas agerande. Jag har ju ändå sagt vad de ska göra och inte. Tar även ansvar för att det inte skulle bli nån lall utan ett seriöst rp. Jag håller alltid koll på vilka som jobbar och inte jobbar och dom som inte jobbar och bara vill ha pengar kommer på en gång att få sparken omgående. Jobbar just nu på kriminalvården som anställd. Har ganska bra kontroll också på F6 menyn och den funktioner

Hur ofta kommer du vara inne? Varje-varannan dag vanligtvis i allra minst 6h.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, endast unive.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka