Accepterad Tristan Tate | Medlem ansökning [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tristan Tate

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? mastex24

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonas von merzen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nyfiken, driven, aktiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonas föddes i monaco. hans familj och släkt driver ett stort företag vid namn merzen ab. det är ett lyxigt bilföretag där jonas farsa vill att han ska ta över i framtiden. Jonas däremot vill gå sitt egna liv och har andra framtidsplaner. han sikter in på att plugga upp sig högt inom mäklar branshen och förhoppningsvis starta sin egna firma. hans föräldrar tycker om detta och hans framtid inom släkten är osäker. ska han gå sin egna väg eller blir han tvingad av hans föräldrar att ta över deras branch.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en mogen grabb som sitter på efarenhet inom roleplay. jag älskar socila situationer och jag vet att jag kommer bidra med hög rp nivå. jag vill att alla jag kör med, även motparten har roligt i alla scener.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja som sagt det innebär att alla ska tycka det är roligt och inte bara en själv. man ska inte spela för att vinna utan att ha roligt. till exempel om man blir jagad av polis efter att ha kört för fort så kan det vara roligare för alla att man gör ett scenario av det istället för att gasa allt vad man kan därifrån

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag gjort när jag var ny på roleplay. det var flera saker som till exempel powergaming där jag inte rpade verkligt. jag lärde mig av mina misstag och har blivit mer efaren och mognare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? meta gaming. det är när man tar information eller fakta från något som inte är ifrån spelet. tillexempel via discord från en polare. rdm, när man dödar någon utan anledning. till exmpel om någon kör på dig lite lätt och du hämnas genom att döda den person. det är dålig anledning och rdm.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte så mycket egentligen. jag kan nämna att jag har spelat här förut och är taggad på en comeback!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka