Accepterad Tristan Tate | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tristan Tate

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? mastex24

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tristan Tate, Han är bror med Andrew Tate. Tristan Tate Levde ett hyfsat normalt liv tills han kom in i tonåren då hans föräldrar dog i en flygolycka där deras plan blev störtade. Han har sedan sett kommit nära Sin bror Tristan men När de kom in i vuxenlivet hade de svårt med pengar och levde på små bidrag, De hittade inga jobb för dem och började därför med droghandel, de drog in flera miljoner och blev några av landets största narkotikasmugglarre. Polisen grep tillslut Hans bror Andrew och Tristan Lyckades fly Staden och kom nu till unive där han tänkte börja om sitt liv. Kunna skaffa familj och starta sociala medier. Vem vet vad som händer När Andrew släpps ut, ska han då börja med hans gamla affärer eller vågar han stå upp mot sin bror? Vem vet tiden får avgöra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med RP som gör att det blir roligt för både mig och motparterna. Jag kommer kunna vara inne ofta och hjälpa folk och även försöka lära de lite mer nyare på servern hur man rpar, Jag har spelat på unive länge och kom tillbaks nyss så jag har erfarenheten som krävs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att alla ska Ha roligt. Man ska både kunna ha roligt när man vinner ett senario samtidigt som när man förlorar. Man ska spela så att motparten alltid är med och har roligt genom social rp, om man gör motsatsen tillexempel om man bara spelar för sig själv eller för makt och pengar då begår man ett regelbrott som kallas powergaming.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här sen innan och kollat mycket på streamers som spelar det

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka