Accepterad Tristan | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tristan

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? TRAVIS

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo garcia 2004

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Övermodig, Rolig, Glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Jag växte upp i en förort där livet inte var så enkelt. Vi var fattiga och jag kommer ihåg hur svårt det var att få fram pengar till allt vi behövde. Min mamma jobbade dubbel jobb för att få fram pengarna men de räckte inte alltid. Sen när jag blev äldre hitta jag små jobb för att kunna hjälpa till hemma. Framtid: jag vill hitta ett sätt att kunna göra bra pengar kanske eget företag eller egen shop. Försöka få pengar så de räcker och inte behöva jobba dubbelt som min mamma och betala till baks till min familj för att de hjälpte mig och var med mig hela min uppväxt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra RP nivå. Och vill och kommer göra en fantastik upplevelse för både mig och Unive Roleplay. Jag läser reglerna 1 gång per vecka för att de ska sitta i mitt huvud och så jag inte gör några misstag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man inte bara ska spela för att man själv ska ha de bra. Genom man ska spela för att andra spelare ska ha de bra och inte bara en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Körde fort med en bil sen tappa jag styrning och råka köra in i en person. Det räknades som VDM. Jag har lärt mig från detta misstaget och ska köra lite saktare och hålla koll på min styrning och på vägen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR: Denna regeln betyder att man minns saker efter sin död. Tillexempel om du hamnar i en bil crash och dör sen där efter berättar du för någon allt som har hänt och hur de hände. MEDLARE: Detta betyder att du inte får/ska blanda i dig i folks banns och ärenden och försöka ändra något på de. METAGAMING: Det betyder att du använder dig av information du fått av dina vänner eller från discord. Tillexempel om 2 personer rånar din vän och han säger/skriver vart de är och vad som händer och du går ditt och hjälper till eller dödar dom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv varje dag under hela veckan. Och har varit dröm att spela här.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka