Accepterad Tristan Jersby | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tristan Jersby

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198452073051/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? Tristan#7354

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Tristan Jersby" och är född år 1990 (31) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men mot fiender ett monster, men ibland kan jag bli lite arg på mina polare om vi bråkar. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 10 år i en hemsk jordbävning 2004 i indiska oceanen, Man hittade aldrig kropparna. Redan när jag börja i mellanstadiet kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot jag hade det tufft. Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor i, jag börja hålla på med knark redan då som 11 åring. Det blev värre och värre från knark till vapen säljare. Nu när jag är 31 år. Ägnar jag mycket av min tid av planering av rån jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker in till kriminell som med ett gäng. Polisen kommer få det tufft om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi gör och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar.
Jag bör bli det för jag är väldigt erfaren av RP sen 3-4 år tillbaks. Brukar alltid få vara kriminell och brukar alltid göra ett bra jobb. jag vet vads som krävs i sådana spel. Hur man ska bete sig, hur man reagerar och specielt hur man lurar skiten ur poliserna. Jag har vart kriminell på servers i usa nnär jag körde på dem serverserna.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan dom flesta grundreglerna. Jag kommer ta det seriöst med RP för annars är det inte roligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det finns inte många bra svenska servar och som jag sa innan kommer jag ta det seriöst med RP. Och man får mer möjlig heter att vara whitelistad på serven man kan skaffa bättre jobb. Och göra vissa saker.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekomenderad av mina kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roligt i denna server och förhopnningsvis skaffa ett gäng med vännerna och skaffa minnen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på en annan server.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top