Inaktuell Trippy666 | Ansökan till Ped Karaktär

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henke76

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Henrik

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2006

Vad heter du på discord? Henkebre#8888

Ditt Hex-ID 110000142593074

Äger du en ped karaktär för tillfället? - Bevis krävs Nej, har aldrig ägt en.

Vilken ped ansöker du för? jag ansöker till en kille som ska se snäll ut men ändå lite tuff, jag vill ha en gangster/semester kille som ska vara en härlig kille. den peden jag vill ha ska vara ganska gammal men ändå ung, för att den ska ha rynkor och ljus hy. den peden jag ska ha ska vara tjock och han ska ha sommar outfit och jag vill gärna ha en ped som man kan byta kläderna på men det gör ingenting om man inte kan ha andra kläder men helst. jag vill ha en ped som är en man som ska vara lite gammal men ändå vara frisk och ändå kunna göra saker som en 20 åring kan men ska ändå rolspela som en gamling ungefär. jag vill ju att det ska vara en tjock ped men ett gammalt yttre och han ska ändå vara som en 20 åring i sättet och kunna hålla på med mycket. jag vill att min ped ska vara en ped som ska jobba hos polisen eller liknande för att det är det jag känner att jag vill jobba som för det är roligt. jag har vart kriminell länge nu och tycker det har blivit lite uttråkande. så jag vill satsa på att bli polis med min ped. som sagt kommer även att byta namn och skapa en helt ny karaktär så jag kan börja om med den så den inte bara heter likadant men ser ut på ett helt annat sätt. jag söker även till en ped som ska ha mycket social RP han ska vara trevlig och snäll, jag ska även RPA tjock och inte ha så bra kondition. för att är man tjock som den peden jag vill ha ska man inte kunna springa mycket/långt.

min ped som jag helst vill ha är denna: https://docs.fivem.net/peds/a_m_m_fatlatin_01.webp

eller om inte den finns så kan jag även välja denna om den finns: https://docs.fivem.net/peds/a_m_m_genfat_01.webp eller denna: https://docs.fivem.net/peds/a_m_y_downtown_01.webp eller denna om man får vara den eftersom jag vill bli polis: https://docs.fivem.net/peds/cs_casey.webp även denna: https://docs.fivem.net/peds/cs_old_man1a.webp även denna: https://docs.fivem.net/peds/csb_cop.webp eller denna: https://docs.fivem.net/peds/csb_mweather.webp

men om inte nån av dom finns så kan jag ta nån liknande ped som finns.

Berätta om din karaktär och varför ped skulle bidra med bättre rp för just dig och din karaktär.
min karaktär heter Rolf Larsson och är en kille som är ganska gammal på det yttre men som en 20 åring inre. han är en trevlig och snäll person som gillar att kunna hjälpa folk om dom behöver vägvisning eller allmänt hjälp i livet men något. Rolf har varit kriminell i sina och vart grovt kriminell i staden men han har alltid gillat att hjälpa folk även fast han skjutit sina fiender. men Rolfs pappa Ulf har ju vart grov kriminell i staden och haft ett eget gäng och vart boss i det. det var faktiskt bloods för länge sedan och då var dom ju jätte stora med vapen och mycket liknande. mycket droger och många medlemmar som visste vad dom höll på med och kunde pricka bra och dom tjänade mycket pengar inom vapen försäljning och drog försäljning. Rolfs pappa har alltid slitit för att dom ska kunna ha det bra eftersom dom är ledsna för Rolfs mamma dog när han var 5 år och Rolf kommer inte ihåg nånting faktiskt från hans mamma. men hans pappa har alltid slitit för att dom ska ha det bra och att dom ska kunna leva lyxigt och bo i en villa med många bilar och crossar samt andra fordon. Rolf har alltid gillat att hålla på med fordon att meka och liknande, han har alltid haft mycket erfarenhet inom bilar. han gillar även att hålla på med vapen och skotta och han har stora erfarenheter inom att köra bilar för att han har vart en drifting förare förr i tiden när han var yngre och då driftade han runt i tävlingar och liknande. så Rolf har vart med om mycket men inte testat på polis så det ska bli roligt för Rolf. och jag hoppas att ni väljer just mig att få en ped.

Vad skiljer din rp nivå ifrån andras?
min RP nivå är bra eftersom jag vet vad min karaktär vill och hur den ska vara. han är snäll och trevlig men ändå otrevlig och sur ifall han känner för att vara det. jag har även bra RP nivå eftersom jag kan RPA bra och jag vet att när jag RPAR så är min karaktär trevlig men ändå sträng. min RP är bra för att jag har RPAT som kriminell hela tiden jag RPAT och då måste man ju ha bra RP och det tycker jag att jag har. för jag tänkte innan jag gjorde saker när jag var kriminell. så när jag var kriminell så tänkte jag alltid innan jag skottade eller när jag skulle göra nått som jag var lite osäker på. så jag tänker alltid innan jag gör saker vilket också är bra för att kunna få ut en rolig RP och att folk i min omgivning ska ha bra RP för att skjuter jag nån och tar nån TH så tänker jag alltid förre och tänker vad scenariot ska bli så att jag har det och gör det jag gör. för att vet jag att jag ska utpressa nån så gör jag så bra scenario på det som möjligt för att jag ska tycka det är kul och även personen jag rånar för att har båda vi kul så blir det bra RP.

Vad får dig att vilja ha en ped karaktär?
jag vill ha en ped eftersom jag vill inte kunna se ut som vem som helst och att kunna vara speciell i mitt rolspelade. jag tycker även att skulle jag ha min ped och kunna rolspela som polis så skulle det göra jätte mycket på min RP och hur den kan utvecklas och att jag kommer kunna tänka mycket bättre på mina beslut och hur man ska göra i denna situationen. jag tycker att det skulle vart kul att ha en ped som är tjock och kunna utveckla min RP mycket och kunna skapa bättre och långa scenarion för alla. jag tycker även att det skulle vart kul att kunna utveckla sin RP mycket med en ped. för en ped gör mycket skillnad för en i sitt rolspelande. jag tycker även att det skulle vart bra om nån tjock kom in i polis kåren för alla ska kunna vara med i polis kåren även fast man är tjock. jag tycker att det skulle vart bra RP också. för att det finns inte jätte många tjocka i polis kåren i IRL så det skulle vart bra att få in nån som kan utveckla polis kårens RP.

Vad är dina mål med en ped karaktär?
att kunna utveckla min RP mycket och att kunna få skapa långa och roliga scenarion för att det är ju riktigt kul för en själv och kunna veta att man har ett så roligt utseende och att man inte är precis likadan som nån annan utan att man skiljer sin från dom andra. min ped kommer att kunna göra så min RP blir bättre och att jag kommer vela RPA mycket mer än vad jag gör eftersom att jag kommer inte vara som alla andra. jag tycker det är kul att i verkligheten så är det många tjocka och det är bättre om det kommer mer såna. för att skulle jag ha min ped skulle jag RPA mycket bättre. mina mål med min ped är just att få bra RP och att kunna skapa roliga och långa scenarion. även att kunna vara speciell och inte vara likadan som någon annan och det är bra för ingen är likadan i verkligheten. alla är vi olika och det tycker jag att man också ska tänka på.

Senast ändrad:
Tillbaka