Nekad Trippy | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3068
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3068

Gäst
Användarnamn: Trippy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Trriippyy/

Vad är din discord tagg? Trippy#8833

Var är du avstängd? FiveM Servern, Discord servern

Vad är du bannad för? Ingenting överhuvudtaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, blev först demotad av anledning för jag ger konstruktiv kritik till en delägare om är kring 13 års åldern som inte gör sitt arbete överhuvudtaget sen helt random permanent bannad idag på discord och ingame. Fanns ingen som helst anledning till det. Inget regelbrott eller dylikt.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Inget giltligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom den är helt ogiltlig. Patetiskt att lösa saker på detta sätt. Ingen sa ett ord innan.

Har du läst våra regler? Ja

Vad spelar det för roll hur gammal han är? Och han gör jobbet som du absolut inte ser.. väldigt tragiskt måste jag säga.

Vad spelar det för roll hur gammal han är? Och han gör jobbet som du absolut inte ser.. väldigt tragiskt måste jag säga.
Han har 0 erfarenhet om programmering eller utveckling, igår såg jag en snubbe som använde 2 steam konton, bannad på ena så går han till andra och bryter regler sen tvärtom då ena blir unbannat. Han sket i det, kollade upp IP adresserna och ena var VPN och andra var hans riktiga, fanns mer än nog med bevis för att banna men Skalle sket i det då han hade 0 uppfattning om vad jag försökte förklara.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka