Accepterad Trippy | Ansökan till servervakt

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3068
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 3068

Gäst
Användarnamn: Trippy

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Hur gammal är du? 16

Vad heter du på discord? Trippy#8833

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Beror helt på när jag vaknar osv men vanligtvis från mellan 12-17 sätter jag mig vid datorn och lirar till 05 ungefär. Beror helt på om jag ska göra något dagen efter eller skola.

Varför ska just du bli servervakt? Har väldigt mycket erfarenhet och oerhört aktiv, jag är yttre befäl inom poliskåren och anser att det behövs där speciellt då det är en hel del folk som trollar och bara jävlas. Jag brukar även hålla i grundutbildningar och då underlättar det stort ifall man har en servervakt/support där för att fixa saker hit och dit. Jag engagerar mig väldigt mycket i servern och som sagt extremt aktiv. Jag vill börja som servervakt nu efter vissa händelser för att dels bygga upp tilliten hos vissa man förlorat den av för att sedan försöka jobba upp till högre rang för att kunna hjälpa så effektivt som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? Som jag skrev ovan, vill hjälpa servern på bästa möjliga sätt och lösa problem så snabbt som möjligt och så bra som möjligt. Jag är aktiv i allt, engagerar mig i allt som jag kan påverka eller hjälpa till med. Har även en hel del erfarenhet från då jag varit staff förut och varit staff/delägare osv på andra spel.

Är du whitelistad på serven? Självklart.

Har du varit bannad på serven förut? Ja, alla admins och ansvariga vet om varför och så vidare. Kommer inte hända igen!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Tillbaka