Nekad TripplaA | Medlem ansökning [Punkt.}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trippy

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093530945/

Vad är ditt namn i verkligheten? ATrippy

Vad är ditt discord namn? Trippy

Vad är ditt födelsedatum? 23 MJuni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i Italien i Napolis värsta gator år 2003.
in karaktär var en lugn kille i i åldern 1-10 han kanske gjorde några små bus som t.ex. ägg kastning vatten ballonger osv,
sedan vid 11 års ålder började han bli retad i mellanstadiet då han var lite överviktig han blev snabbt trött på att bli retad av det andra ungarna så han började i MMA redan efter en månads träning såg han resultat han blev redan efter 4 månader medelviktig men de andra ungarna slutade aldrig reta honom han märkte att det var en kille band de andra ungarna som hade något nytt att säga om honom varje gång han kom tillbaka, han märkte att denna kille hade något emot honom och bara vill förstöra för honom men det störde inte honom varje gång denna kille försökte trycka ner Adrian så motbevisade Adrian alltid honom åren gick och nu var Adrian 16 år gammal en dag gick denna killen långt över gränsen då han började trycka ner Adrians familj för att höja sig själv, Då fick Adrian nog och stod upp för sig själv och slog denna killen flera gånger mot ansiktet och slutade inte tills att en av deras vänner drog bort honom. Adrian blev snabbt utfryst av hans vänner pga. det som hade hänt, då förstod Adrian att världen är orättvis för Adrian hade ju all rätt att sätta denna killen på plats. han blev känslokall och blev en bråkig kille. han tränade ju kampsport vilket gav honom en ordentlig fördel i alla bråk han var med i men sedan vid 18 års ålder hamnade han i en konflikt med ett par andra grabbar, dessa grabbarna försökte råna honom, de tog hans värdesaker (mobil, skoldator och smycken) dessa grabbar var maskerade, han gick hem och var helt förstörd inombords, han grät sig till söms den kvällen. sedan när Adrian vaknade på morgonen hade han ingen lust att gå till skolan men han valde att gå ändå när han kom till skolan såg han dessa grabbar utanför skolan han gömde sig snabbt och tjuvtitta på dom alla grabbar går och det står en grabb kvar själv, det var grabben som tog Adrians värdesaker, Adrian springer snabbt mot honom när de andra grabbar försvunnit och tar tag i denna grabben kastar ner honom på marken och börja slå honom under slagsmålet så åker denna killes mask av och han ser att det är killen som har terroriserat honom under hela hans uppväxt samma kille som han slog när han var 16 år, Adrian släppte honom och sprang därifrån denna grabben och hans gamla vänner har blivit kriminella och gått med i ett gäng Adrian gick hem sedan skulle han ut för att handla då steg grabbarna och väntade på han runt hörnet de tog Adrian knivhögg honom 5-10 gånger, det såg ej ljust ut längre då kom en man förbi och ringe ambulansen när ambulansen kom fram till platsen så hade Adrians hjärtat stannat, i ambulansen fick sjukvårdarna igång hans hjärta igen men det såg ändå väldigt mörkt ut, Adrian var i koma i 4 dagar, sedan vaknade han, hans nära var där när han vaknade och alla jublade av glädje, Adrian låg inlagd i sjukhuset i 13 dagar och fick sedan gå när han gick hem så var det ganska lugnt under en längre tid, men en dag kom dessa grabbar tillbaka tills hans dörr och knackade på Adrian var inte hemma hans lillebror öppnade dörren och grabbarna frågade "var är din bror? är han hemma? vi skulle vilja prata med han" lillebrorsan svarade "nej han är inte hemma" och stängde dörren sedan när Adrian kom hem så berättade hans lillebror om detta och Adrian blev rasande han tog de besparingar han hade och sa till familjen att flytta till Sverige då han hade hört att det var ett mycket lugnt land, familjen förstod allvaret och gick med på det Adrian sa.
Senare den kvällen åkte han till sina kusiner i Roma för att hämta ett vapen han gjorde de att väntade på att han och hans familj skulle flytta det var inte långt kvar nu, de flyttar imorgon, samma kväll åkte han runt beväpnad i bilen och letade efter de som besökt hans lillebror, efter timmar av sökande bestämde han sig för att åka hem men först måste han göra sig av med vapnet, han åkte till närmsta sjö och då ser han grabbarna där han går av bilen springer mot dom med vapnet i handen och börja skjuta han missar och missar då alla springer men han sätter en av dessa grabbar i benet och grabben ramlar han springer fram till honom tar av sig masken och kollar killen i ögonen och avlossar ett skot mot hans huvud, sedan springer han till bilen kör den till en tunnel och bränner upp bilen med vapnet , han går hem byter om han åker samma morgon till Sverige med sin familj, de flyttade till staden Unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har under en längre period kollat på mina vänner och Youtube om denna servern, Jag tror att denna servern är menad för mig då jag tycker att mitt RPande är ganska bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att spela inom Unives regler för att alla jag spelar med och mot skall få en grym inlevelse och för att alla inom RPn skall ha minst lika roligt som jag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna skall ha roligt

Hur hittade du Unive? Genom vänner, familj och Youtube

Senast ändrat av en moderation:
Tillbaka