Accepterad TripplaA | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trippy

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Trippy

Vad heter du på discord? Trippy#2263

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. om inte jag jobbar så är jag väll ändå rätt aktiv skulle jag säga, amen minst 3 timmar om dagen iallafall, har ju spelat dag in dag ut nu i snart 7 månader med 0 bans.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag började i november 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...8817271353586/Skarmbild_2023-05-15_215535.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som sv ska man inte åka runt och leta efter problem, det är staffs ansar att leta efter dom. Som sv ska man låta problemen komma till en. Om man som sv ser ett regelbrott så ska man såklart agera. Man är som en liten hjälpare. Man tar inga större beslut vid längre bans. Men om man ser någon göra regelbrott måste man agera direkt för om man inte gör det är man minst lika skyldig till regelbrottet. Om man ser en trasig bil mitt på vägen kan man också dva den. Servervakt handlar inte bara om att banna och kicka utan det handlar om att själv göra rätt och inte bli bannad. Man ska vara ett gott exempel för andra medlemmar på unive rollspel. Om man blir bannad som servervakt är det inget bra exempel eller om man bryter mot flera regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? som jag tycker i dagsläget så ser den sociala rpn väldigt instabil ut och många har tappat just de "Sociala" i rpn, så jag kommer fokusera mycket på just rpn i sig och försöka underlätta mycket för helpers och staffs, anledningen till att jag ej söker till helper eller staff är för att jag fortfarande tycker det är sjukt roligt att "bara" rpa därför tror jag att denna uppgift passar mig ganska bra då jag rpar och samtidigt somsagt underlättar för helpers och staffs men i framtiden tror jag att jag kommer söka rollerna då jag verkligen bryr mig om serverns rp och alla som strävar efter en bättre rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption: Jag och min kompis rpar vi är uppe i paleto och han går o dödar alla utan någon riktig anledning, jag som sv väljer att inte banna eller ge honom återgärder på det han gjort och istället tittar bara på eller hjälper till. Man är då korrupt inom sin roll servervakt för man har som skyldighet att banna någon som bryter mot regelbrott.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka