Accepterad TripplaA | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trippy

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Trippy

Vad heter du på discord? Trippy#2263

Ange ditt födelsedatum 23 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har nu spelar på unive i cirka ett år. Jag har spenderat mycket pengar, tid, och ork på servern. Och jag tycker att Unive är det rätta för mig. När det kommer till att vara ansvarstagande så är det exakt vad jag är. Jag minns när jag skulle ta min ansökan så tog det mycket tid, folk var otrevliga i intervjun, och man kände sig inte speciellt välkommen. Därav vill jag göra en skillnad på servern och motta och hjälpa dom på bästa, treviligaste och välkommnande sätten.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Som jag tidigare tog upp, Jag är Vuxen, Jag har spenderat mycket Tid, Pengar, Ork, Och så vidare på just unive. Jag har mycket respekt till spelare, och är ansvarstagande. Är det något som behövs. Finns jag alltid där. Jag är aktiv, Och har en väldigt väldigt god ton när jag pratar med folk. Det är viktigt stt kunna lyssna och se på spelarens perspektiv i både intervjuer och annat. Jag är den som lyssnar och faktiskt prioriterar att hjälpa folket.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska visa respekt, Vara seriös. Men främst, Fokusera och lyssna på spelarna, Ha en mycket tydlig och god tonläge när man pratar, och få spelarna att känna sig bekväma och välkommnande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? RP:n är det viktigaste, att kunna bidra med en seriösare, och mer utförlig rollspel. Att ha tillgång till flera jobb, vara en loyal medlem på unive kräver att man beter sig, och kan alla regler.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? För att kunna bli medlem i unive för mig, Måste man kunna alla grundregler, Dom reglerna ska hållas. Och man ska ha en bra RP. Man ska kunna sätta in sig i sin karaktär och förmedla RP. Ingenting annat. För det är RP vi strävar efter. RP:n ska vara social, och den ska bidra och förbättra Rollspelet för alla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Alla medlemmar jag tar in, är mitt ansvar. tycker jag att dom ger tillräckligt med bra svar och information om just rollspelandet, är det mitt ansvar efter som jag väljer att ta in dom.

Hur ser din aktivitetet ut? Cirka 10 timmar om dagen men 3-5 timmar minst med tanke på att jag har 3 jobb och fortfarande studerar tills den 11 juni 2023 då jag tar studenten, efter de så kommer jag öka aktiviteten på hur mycket jag kan vara aktiv då menar jag alltså de minimala.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ingenting speciellt

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka