Nekad tripping4von | Ban Överklagan [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tripping4von

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435317215/

Ditt Hex-ID: steam:110000157eb7fdf

Vad är din discord tagg? engalensvenne1

Vem var det som bannade dig? ryscx

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive n ordert.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa n ordet och bröt strikt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o min vän va i polis jakt och polisn pitade i 150 km och lallade sönder, jag blev arg och efter som jag it spelat fivem på länge tänkte inte jag på vad jag sa och sen sa n ordet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va inte felaktigt för jag gjorde fel och borde inte sagt nåt, jag borde bara varigt tyst och inte sagt ett skit, i nuet skulle jag verkligen inte säga nåt de va bara för just då bga jag arg och inte hade spelat fievm på lång dit och tänkte inte efter

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej alldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara varigt tyst och inte utryckt mig på nått sätt, jag kunnde bara tänkt de men inte sagt nåt. Jag kunde bara sagt att jag ville ha advokat och försöka utvekla senariot på de viset och så alla skulle haft kul men sit gjorde jag fel och sa n ordet vilket jag ångrar grovt mycke, Jag har nästan gjort 5 banöverklagningar och vet inte hur jag ska visa att jag verkligen ångrar mig att jag sa detta. Kan inte be om ursäkt mer än vad jag har gjort nu så hoppas att ni förlåter mig och ger min en till chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vill verkligen ta mig tid att be om ursäkt för att jag använde n-ordet. Jag förstår nu hur oacceptabelt det var och hur mycket skada det kan orsaka. När jag sa det tänkte jag inte på den påverkan mina ord kan ha, och jag ångrar mig verkligen.
Jag inser att ord har en stor betydelse och att de kan såra människor på djupet. N-ordet har en lång och smärtsam historia, och jag borde ha varit mer medveten om det. Det är ett ord som bär på mycket lidande och förnedring, och det var fel av mig att använda det, oavsett i vilket sammanhang
Jag vill att du ska veta att jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag vill aldrig någonsin göra någon ledsen eller kränka någon med mina ord. Det var en tanklös kommentar från min sida, och jag inser nu hur viktigt det är att vara respektfull och omtänksam mot andra
jag har också börjat tänka på hur jag kan lära mig mer om dessa frågor och bli en bättre person. Jag vill förstå mer om hur språk och kulturella kontexter påverkar oss och varandra. Jag lovar att jag kommer att tänka efter noga innan jag pratar i framtiden och att jag ska arbeta aktivt för att undvika sådana misstag igen
Tack för att du är ärlig mot mig och för att du vågar säga till när jag gör fel. Jag uppskattar verkligen din vänlighet och tålamod.
Jag hoppas att du kan förlåta mig för mitt misstag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Sluta göra nya konton för ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka