Accepterad Trippelcheese | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trippelcheese

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378197343/

Ditt Hex-ID: Ditt Hex-ID: steam:110000118e9215f

Vad är din discord tagg? Vad är din discord tagg? yungdiamond (Det är ett problem me mitt forum o är varför ja skriver från detta konto och inte main kontot Yungdiamond men allt fungerar på DC från de main.)

Vem var det som bannade dig? Vem var det som bannade dig? Hapyxz och Ken

Bild på banmeddelande: UNIVE ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det går emot ett utav regelbrotten. Där man inte får köpa saker ifrån andra utanför Unive då. c. Sälja ingame saker för irl pengar/Använda ett externt donationssystem Använd inte communityt eller servern som ett sätt att tjäna egna pengar på, detta är brott mot både serverns regler men kan också leda till andra rättsliga konsekvenser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag letade bil. Hade tråkigt. Då jag sökte efter en snygg Rolls Royce. Då hittade jag den här killen på blocket vid namn 1gabbo tror jag han hette. En svart väldigt snygg bil tyckte jag. Jag kontakta honom i PM och kolla om han hade sålt den. Sedan undrade jag va han ville ha för den. Då sa han att han inte ville ha IG pengar. Då fråga jag vad han skulle ta för den om jag betalade riktiga pengar för att jag ville liksom veta. Inte för att jag skulle köpa, då jag är rätt snål med mina pengar irl. Jag ville iallafall veta då priset han skulle ta för den. Vad den va värd om man gjorde liksom trading. Pengar emot patent. Men min nyfikenhet fick sitt straff, då jag därefter blev bannad. Han har skickat in då att jag ville köpa den till staffsen genom en screenshot. Och jag blivit perma bannad och av med min krim roll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kollade helt enkelt runt o skrev till en grabb som en INTRESSEKOLL. Om bilen o hur den var. INGET angående att jag skulle KÖPA den. han skicka då in det som bevis till happyx och ken som nu ICKE ÄR MODS. Vilket de då tog som bevis och PERMA banna mig. Detta var då min ENDA och FÖRSTA bann och har betett mig sjukt bra som Domstols arbete,Sjukvårdare och var högt uppsatt på båda de under vissa perioder. Jag har alltid utfört en bra och trevlig RP och kommer fortsätta göra de om jag får tillbaks kontot. Jag förstår att de såg ut som att jag skulle utföra regelbrottet men jag gjorde det aldrig eller hade aldrig planer på det utan ville bara se bilen och veta mer om den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, har blivit kickad 2 gånger max men ingen bann.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade aldrig skivit till honom o frågat om bilen. Men jag utförde som sagt inte det. Men det är väl det att inte skriva missvisande frågor.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Att inte fråga runt i DM om ngns bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, Jag lovar att inte fråga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka