Nekad Trippe360 | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trippe360

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/765611991444711642/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan

Vad är ditt discord namn? Trippe360#0106

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kom in i stan och har trivts den är 21 år gammal och har ett stort intresse för bilar och motorcyklar och vill hålla sig laglig och vill en dag ha ett jobb på en bilfirma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är väldigt aktiv och jag tror att jag kommer kunna göra mycket för servern och det kommer vara roligt med alla nya möjligheter med medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gick men i servern och direkt så gillade jag den personerna var snälla, jag gillar att det inte alla bara får ett vapen som i andra servrar, bilarna och alla fordon för den delen är väldigt bra gjorda.

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig servern när jag sa att jag ville hitta en lugn server med bra personer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna jobba med bilar och kunna vara hjälpsam och möta nya personer längst vägen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna ha några fina bilar och kunna åka till bil träffar och möta andra bil intresserade.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Just nu så är unive den ända rp servern jag kör på ibland kör jag impulse99 eller No name drift men annars så är det mest unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka