Accepterad Trip0 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Trip0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/bigc0ck/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? Trip0#1488

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min Liam Göransson har inte varit som alla ungar i Sverige. Han var bortskämd och hans pappa hade mycket pengar och köpte det mesta till honom, han fick en ferrari i födelsedags present redan som 16-åring och hade det mesta en unge kunde önska sig. Han har gått i skolan som alla andra ungar, men inte kunnat bestämma sig vad han vill bli. Han har gått många utbildningar, läkarutbildningen, taxichaufför, advokat och till att bli mekaniker då han gillar att mecka med bilar en del. Han bestämde sig aldrig vad han skulle bli och både hans mamma och pappa dog när han blev 28 och fortfarande bodde hemma. Dom lämnade han mycket pengar såklart, men han kände att han inte kunde vara lycklig eller glad när han har nästan ''tagit'', alla deras pengar utan att jobbat en enda timme i sitt liv. Han väljer att dela ut dessa pengar till sina släktingar samt sin bror, och sedan börja om på nytt. Men innan det så dör hans syster som nyss hade fyllt 18. 90% av hans familj var borta nu och hans sörjde mer än aldrig. Men detta gav han en del uppmuntran på ett sätt då han verkligen känner nu, detta är på riktigt och jag måste börja jobba för mina pengar, mat, kläder, bilar, en bostad osv. Vrede, ilska, sorg, skuld osv. Han känner att nu är det på riktigt och att han ska börja om på start, från en helt annan stad tvärs över Sverige. Så varje gång han jobbar, lagar mat och allting han känner varit svårt tidigare, så tänker han på sin familj för att låta sig själv glädjas och kunna ta detta allvarligt och på ett bra sätt. Hans drivkrafter är såklart hans familj då han ofta tänker på dom, det var inte länge sen dom dog och han måste ta in detta. Något han gör dock är att han går igång om någon pratar om hans familj, vilket han inte gillar alls, Vrede, ilska, sorg, skuld osv. Han känner att nu är det på riktigt och att han ska börja om på start, från en helt annan stad tvärs över Sverige. Så varje gång han jobbar, lagar mat och allting han känner varit svårt tidigare, så tänker han på sin familj för att låta sig själv glädjas och kunna ta detta allvarligt och på ett bra sätt. Hans drivkrafter är såklart hans familj då han ofta tänker på dom, det var inte länge sen dom dog och han måste ta in detta. Något han gör dock är att han går igång om någon pratar om hans familj, vilket han inte gillar alls, då det så man kan säga det är hans ''drivkraft'', som gör att han klarar av vardagen och håller sig själv på en så hög nivå som möjligt inom glädje för att försöka att inte få ett utbrott. Men hans enda mål i livet just nu är ett fåtal grejer, men dom här grejerna är allt för honom nu med tanke på att hans familj gått bort och han haft det jobbigt fast han haft alla pengar i världen, vilket verkligen visar honom att pengar är verkligen inte allt i livet. Man kan vara ledsen med pengar, och man kan vara ledsen utan pengar. Det är små pappersbitar som tagit över människan tycker Liam och därför inte bekymrar sig över pengar värst mycket dom här dagarna. Så som sagt, allt han vill uppnå är en liten bostad han kan bo i, en bil som funkar att köra i, och det viktigaste av allt, vänner. Han känner att vänner är allt han har kvar nu. Han vill skaffa vänner som han kan stå och tjöta med, dra ut på krocken, ta en runda med bilen i stan eller liknande. Han känner att vänner är allt han behöver för att bli lycklig nu, och är man Liam Göransson, behöver man verkligen det här och inte pengar nu, och antagligen aldrig. Liam har förstått att pengar är bra till en vis del, men går man över den gränsen så blir det för mycket, till och med för pengar. Han vill leva ett sundare liv och bli en godare människa utan allt det där som har tyngd honom väldigt mycket som han aldrig kommer att glömma. Men Liam anser ändå att dom här sakerna hör till livet, för vissa personer så värker och tynger detta väldigt mycket, en del inte. Men det är något man får leva med. Liam brukar ofta säga att: ''Bara för man har jobbiga syskon, kan man inte trolla bort dom, samma sak med problem och förluster, du kan inte trolla bort dom. Du kan bara bearbeta dom''. Vilket jag skulle säga är väldigt vist sagt av en person som gått igenom väldigt mycket med tanke på hans uppväxt osv. Bara för man har bra omständigheter så kommer man inte alltid ha det bra vill Liam förmedla i det. Men alla går igenom svåra tider, Kirna hoppas bara att denna tiden blir den bästa i hans liv. Detta kommer bli en ny start för han, han ska börja träna, han vill vara frisk, ingen sån där skit han var inblandad i förr. Han kanske börja som Polis, Mekaniker, Taxi, vem vet? Han ska börja om vilket innebär att vägen han går på tar han ditt han hamnar till slut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle passa in bra för jag är mogen och ansvarsfull. Jag kommer spela aktivt inne på servern och vara seriös med mitt rollspel. Eftersom att det är en seriös roleplay server så blir det roligare att jobba för man gör något meningsfullt till servern. Det känns meningsfullt för att man gör servern mer verklighetsbaserat. Det är de som är skillnaden till många andra servrar som känns tomma och övergivna för det inte är folk som jobbar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av Unive är alla människor och den trevliga Rpmiljön. Gillar även det svenska konceptet väldigt mycket. Servern är väldigt rolig och väldigt bra.

Hur hittade du Unive? Jag sökte på bästa fivem servern med whitelist i sverige och då kom Unives rp server upp

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra det roligt för alla andra spelare och självklart för mig själv. Jag vill blir framgångsrik och hitta ett jobb som passar mig bäst som ex jobba på en bilfirma eller kanske ett båtbolag vet jag ej men jag vill bli nått som jag tycker är roligt som jag kan jobba med länge.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha ett roligt jobb, skaffa vänner, köpa bilar för det är mitt intresse och bara ha det roligt med kompisar och leva livet liksom.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive för jag tycker detta är liksom den ända svenska servern som har många spelare och som tar det seriöst.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja! Jag förstår.

Tillbaka