Accepterad Trip0 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trip0

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2006

Vad heter du på discord? Trip0#8635

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30-22:00
Tisdag 15:30-22:00
Onsdag 15:30-22:00
Torsdag 15:30-22:00
Fredag 15:30-02:00
Lördag 11:00-02:00
Söndag 11:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Runt 110 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade gjort det bästa att få unive till så hög rp den kan även att den har bra rp men dom som bara är här för att förstöra behöver inte vara här när folk försöker ha bra rp. tex folk som inte lyssnar och bara går före alla i kön till bilarna alla står här och alla ska att stå i kön. eller folk som springer runt och sparkar på bilar dom ska ju inte vara här. Och jag vill göra att folk fattar att man inte ska lalla bara utan folk vill kunna ha bra senarion. och jag kommer att banna eller kicka folk om dom inte lyssnar eller att lallar runt så dom lär sig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är krim på servern och då kan det vara bra om man ska ta någon och dom inte lyssnar, lallar och fail rp då kan det vara bra att vara servervakt så man kan banna eller kicka dom och så dom lär sig att man ska rpa också inte bara gå för att tro att man kan göra vad man vill. Jag vill gör det till en bättre plats också inte bara för mig utan alla. I alla scenarion vill jag att ingen lallar. Det kommer blir roligare om alla kan rpa och behöver dem en längre bann så kommer jag att vissa för staff. Så vill att det blir mindre report så att staffsen kan jobba på servern mer och inte behöver tänka att dom måste kolla om det händer något hela tiden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle kunna bidra med en mycket bättre rp till unive eftersom jag som servervakt kommer ha ett ansvar att föregå med gott exempel till alla icke medlemmar och medlemmar. Jag kommer kunna visa dem hur det är man ska bete sig t. ex i en bil krasch eller i en vanligt diskussion för att alla ska få det som de förväntar sig på unive roleplay, en bra rp där man kan må bra och kanske flå från verkligheten en stund och ha det kul. Jag tycker även alla har rät till att veta varför de blir kickade eller bannade och hur de ska förbättra sig, jag kommer alltså alltid göra ett professionellt jobb där alla jag kickar eller bannar när jag är helt säker på att de begår regelbrott också får veta varför och hur det kan bättra på sin rp eftersom jag tycker man inte bara ska straffa en när de gör något fel eller helt enkelt begått misstag jag tycker de ska ha rätten till att veta hur man ska bättra på sig för att förhindra att bli bannade i framtiden så de kan fortsätta spela på unive och veta hur man ska bete sig och hur man ska förhindra att bli bannad.

Varför ska just du bli servervakt? Ja för att jag är lätt att lära, och jag slutar aldrig lära mig. Jag kan också säga att jag kommer och jag vill bidra till servern för att göra det lättare för mods och support. Jag vill bidra med min RP -nivå och även förbättra andras. Och då så skulle jag kunna hjälpa med att om dom gör fel så får dom en "kick" o då kan man säga vad dom gör fel då så kommer dom nog tänka till att (jaha jag får inte göra för att om jag gör det igen så kanske det blir en ban) och då så har jag tillexempel hjälp någon att inte göra om saken och då för att uppnå den höga RP -nivån på servern som jag tror är möjlig måste vi samarbeta. Därför är det viktigt att lära andra spelare och hjälpa dem att utvecklas. Jag vill helt enkelt öka allas rp nivå! och låta dem utvecklas bättre och bättre.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att eftersom att unive har en så stor spelarbas med mycket och aktiva spelare så behövs det personal (servervakt) Och jag anser att servervakt passar mig bra för du får fortfarande rpa lika mycket som vanligt bara att du kan hjälpa andra spelare som har dött av en bugg eller straffa spelare som inte sköter sig. och då hade det varit bra att vara servervakt för att eftersom att det är så många spelare på servern så behövs det ordentligt med människor som kan straffa alla spelare som vill förstöra för alla andra med flit. Jag anser att väldigt många dör av buggar eller missklicks och det är piss tråkigt att förlora allt genom en sån sak och då hade det behövs att vara servervakt jag har dött ett flertal gånger genom att ramla genom marken och sen blir dödad när man hamnar uppe på marken igen. För jag möter så många otroligt icke medlemmar som förstör med flit och vissa icke medlemmar som inte vet vad dom ska göra såna människor hjälper jag nu som frågar hur gör man det men det hade vart lättare med servervakt. Sen i scenario är det väldigt många regelbrott som ooc och så när är servervakt lyssnar alla när man säger till för då vet dom att det kan bli konsekvenser ifall dom inte fortsätter att lyssna efter man har sagt till dom.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip - (gör att man kan flyga runt osynligt henom väggar och mark, åker runt och speccar) /sqlban "id" "tid" "anledning" - ( det är ban kommandot som bannar folk) /sqlbanoffline - (samma sak som sqlban förutom att man gör det när spelaren man vill banna är offline) /sqlunban - (för att unbanna någon) /spec - (för att specca någon) /revive "id" - (för att revive någon) /dv - (tar bort ett fordon) /bring - (för att tpa någon där du är) /car - (för att spawna fram en bil) /goto "id" - (gå till id) /togglename /tpm - (du blir teleporterad til waypionten på mappen) /kick "id" "anledning" /svban "id" "anledning" - (för att banna i 60 min bara) /sv - (för att skriva i servervakt chatten) /sc - (för att skriva i support chatten) /freeze - (för att frysa en person) /setjob - "id" "jobbname" "grade" (Du sätter dog själv eller andra som olika jobb exempel) /giveitem /giveweapon /givemoney /skin "id" /sqlbanhistory - (för att kolla någon ban history) /announce - (skickar ut ett meddelande till hela servern)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja och jag har tagit lärdom av mina misstag som jag gjorde.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka