Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037416415/
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Mellberg
Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 1987
Berätta om din karaktär. Min karaktär Otto, Han är en 30årig kille som alltid är nära jorden, Men samtidigt så långt ifrån, Hans barndom har varit kämpig med bara sin mamma vid sin sida och 2st äldre bröder som gjort hans barndom tuff, han Är en pådriven Skojare, en tvättäkta Göteborgare som vill alla väl, Med sin sjuka humor och skeva stil tar han Staden med storm! Hans intresse är kvinnor och ta hand om ungdomar som kommit på fel sida av lagen, Han brinner för hjälpa människor, Han har även otroligt mycket impuls akter, Han kanske inte alltid säger det lämpligaste sakerna i rätt sammanhang! men han försöker så gott han kan! Med sin svåra ADHD försöker han i alla fall,
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vet att jag kan få folk att skratta och må bra på serven, konflikter är inga problem för mig att ta itu med, Jag är rättvis och håller mig oftast till regler, Jag har spelat på serven i 1 vecka och jag totalt älskar det! Jag ställer alltid upp, Hjälper gärna nya människor som kommer till serven och delar med mig av min erfarenhet (Som inte är så stor med det jag lärt mig so far)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har följt Streamers som spelat Univers, Aldrig riktigt varit ett fan av GTA i allmänhet, men min brorson bad mig testa denna serven med han en gång, Sedan dess är jag fast, Även i verkliga livet omvandlas jag till olika karaktärer, Därav är RP som gjort för mig (Tycker jag)
Hur hittade du Unive? Jag fann det via en Streamer, Men min Brorson introducerade mig till att starta här.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag sagt tidigare, Jag är även i värkliga livet en liten skojare, en liten clown kan man säga, Byter gärna till en annan karaktär i värkliga livet, Mitt stora mål är att hjälpa andra, få flera spelare att börja spela RP, Sprida glädje, komma ifrån verkligheten och försvinna in i min karaktär Otto,
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet på Unive är att framförallt ha kul, Vakna upp på mina lediga dagar och veta att nu jävlar ska det RP'as, bara stänga av arbetslivet från verkligheten och borra in mig i min älskade karaktär! komma så långt som möjligt och bli stor på serven! Och kunna vara till hjälp för allt och alla
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag ej,
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad är ditt discord namn? Mellberg
Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 1987
Berätta om din karaktär. Min karaktär Otto, Han är en 30årig kille som alltid är nära jorden, Men samtidigt så långt ifrån, Hans barndom har varit kämpig med bara sin mamma vid sin sida och 2st äldre bröder som gjort hans barndom tuff, han Är en pådriven Skojare, en tvättäkta Göteborgare som vill alla väl, Med sin sjuka humor och skeva stil tar han Staden med storm! Hans intresse är kvinnor och ta hand om ungdomar som kommit på fel sida av lagen, Han brinner för hjälpa människor, Han har även otroligt mycket impuls akter, Han kanske inte alltid säger det lämpligaste sakerna i rätt sammanhang! men han försöker så gott han kan! Med sin svåra ADHD försöker han i alla fall,
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vet att jag kan få folk att skratta och må bra på serven, konflikter är inga problem för mig att ta itu med, Jag är rättvis och håller mig oftast till regler, Jag har spelat på serven i 1 vecka och jag totalt älskar det! Jag ställer alltid upp, Hjälper gärna nya människor som kommer till serven och delar med mig av min erfarenhet (Som inte är så stor med det jag lärt mig so far)
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har följt Streamers som spelat Univers, Aldrig riktigt varit ett fan av GTA i allmänhet, men min brorson bad mig testa denna serven med han en gång, Sedan dess är jag fast, Även i verkliga livet omvandlas jag till olika karaktärer, Därav är RP som gjort för mig (Tycker jag)
Hur hittade du Unive? Jag fann det via en Streamer, Men min Brorson introducerade mig till att starta här.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag sagt tidigare, Jag är även i värkliga livet en liten skojare, en liten clown kan man säga, Byter gärna till en annan karaktär i värkliga livet, Mitt stora mål är att hjälpa andra, få flera spelare att börja spela RP, Sprida glädje, komma ifrån verkligheten och försvinna in i min karaktär Otto,
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet på Unive är att framförallt ha kul, Vakna upp på mina lediga dagar och veta att nu jävlar ska det RP'as, bara stänga av arbetslivet från verkligheten och borra in mig i min älskade karaktär! komma så långt som möjligt och bli stor på serven! Och kunna vara till hjälp för allt och alla
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag ej,