Accepterad Trinal9 | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trinal9

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195191334/

Ditt Hex-ID: 1100001499b7826

Vad är din discord tagg? !Trinal#8875

Vem var det som bannade dig? bailybog#3603

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft,pwg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag vart skuten men då jag va icke medlem dog jag ej och såg ej att skotten kom på mig så sprang vidare och rpa ej på skaddorna och sen vart jag kidnappad och han fråga vrf jag va så konstig då sa jag att jag har adhd. sen krocka jag tydligen för mig var det dsync och märkte knappast av att det ens hade dsyncat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade en bil och så åkte jag på motorvägen sen kom nån som ägde den bilen och jaga mig och då åkte jag iväg sen krocka jag och rpa lite på skaddor och sen tog han mig. sen åkte vi och vi alla i bilen kracha och då gick vi in igen och det var då dom sköt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var fel av mig att jag ej rpa skaddor när jag dsynca in i han och bordde rpat sen när jag blev skuten bordde jag ej sprungit iväg och stanna och rpa på skaddorna typ trycka u och rpa på att jag blev skuten.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har gjort bra banöverklgans och lärt mig efter minna misstag och och skrivit i detalj vad som hänt när jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kunnat rpa på mina skaddor bättre . (kommer ej göra om detta igen)

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag att rpa på mina skaddor bättre en vad jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka