Accepterad trimmadepa | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trimmadepa

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel

Vad är ditt discord namn? doris6969

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lennart Jäkel 38 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, kaxig och jävligt vis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Trasig uppväxt med ett hem fullt av knark och våld, han började med motorcyklar i ung ålder och alltid drömt om att komma med i en riktig mc-klubb och det är den vägen han vill gå så han gör allt för att komma med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion, mycket engagemang för att få en bättre och roligare RP på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska både kunna ge och ta beroende på scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP,RDM,VDM,metagaming osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag anser att jag ska komma med för att jag som person kan bidra till en rolig Rp för samtliga berörda

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag växte upp i en otrygg miljö där missbruk och våld var vardag. Föräldrarna var ofta frånvarande, både fysiskt och mentalt, och droger fanns alltid inom räckhåll. Redan i tidiga tonåren drogs jag själv in i missbruk, först som ett sätt att fly verkligheten, senare som en del av umgänget inom det fanns även motorcyklar, jobbade även som indrivare en kort stund för en lokal liten maffia så vet vad det innebär att röra sig i dom kretsarna. Flydde då det gick snett i en av affärerna.

Målet är att bli hängis och så småningom prolle i en mc-klubb. Jag ser klubben som en chans till familj, struktur och identitet något som alltid saknats. Drömmen är inte rikedom, utan respekt, brödraskap och en plats där lojalitet betyder allt.

FearRP när dom riktar vapen mot mig, scenariot behöver inte alltid gå min väg och hålla det socialt i första hand

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka