Nekad trim | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trim

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TrimT/

Vad är ditt namn i verkligheten? trim

Vad är ditt discord namn? Trim#5988

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2005

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är yosef tahiri och jag är 20 år gammal och har haft en si så där uppväxt. Min familj var bra människor men min bror var kriminell och höll på med med farliga saker, det var då yosefs liv förändrades han började bli stökig i skolan och umgås med dåligt folk och hamnade själv i kriminalitet. Yosef`s familj började bli arga på yosef och frustrerade över situationen. Inte nog med en son som var kriminell utan nu började även Yosef umgås med kriminella, hans föräldrar kunde inte acceptera verkligheten och skyllde det hela på Yosefs vänner istället för att stötta Yosef att ändra sitt beteende. Yosef fick inte den rätta hjälpen, hans agerande berodde till en början av frustration av att ej bli förstådd samt ett försök att likna sin storebror. Allt eftersom tiden gick så sjönk Yosef mer och mer i både mående samt kriminalitet, nu var han inte längre frustrerad eller ens försökte efterlikna sin bror, inte heller för att verka tuff framför andra. Nu var det mera att han var tvungen att överleva i den värld han hamnat i. Yosef drog på sig en skuld utav en bekant till sin broder. Eftersom Yosef försökte bli accepterad och beundrad av sin broder, så berättade han aldrig om sin situation till honom, bad heller inte om hjälp tills dess att han hamnade i slagsmål och kunde ej dölja sina sår varken från sin broder eller föräldrar. Hans föräldrar blev ledsna och ville ej se Yosef gå samma bana i livet som sin broder och därför kontaktade de Yosefs kusin i Sverige och bad honom att ta emot Yosef att bo där istället. Hans broder kunde dock inte tänka klart eller särskilt långt utan lät känslorna styra och hamnade i ett stort bråk med denne som hade slagit Yosef. Yosef´s bror var rätt så känd att vara farlig och duktig på att slåss, han hade tränat boxning som ung och sedan själv försökt träna Yosef i boxning samt kampsport. Då han hade ett såpass rykte sp slogs inte hans bekant med honom på ett schysst sätt utan hade kniv med sig vilket ledde till att Yosefs bror blev knivskuren och förblöd till döds. Yosef kände ett starkt behov att hämnas för sin broders död, och då han hade hört sina föräldrar prata med kusinen i Sverige så beslöt han sig för att hämnas och sedan fly landet. Han tog kontakt med killen via dennes springpojk och sade att han ville betala för sig och inte ha mera problem med honom eller hans gäng, istället väntade Yosef i bakhåll och sköt killen, detta var inget han berättade för sina föräldrar utan istället så hade han lovat dom att förändras och inte gå samma bana som sin broder utan göra något av sitt liv i Sverige. Han tänkte att eftersom han skulle lämna landet så kunde han ta hämnd på sin broder på dagen och sedan fly på kvällen.
Han kom fram till Sverige safe and sound, men väl här i Sverige så visade det sig att kusinen inte heller levde ett dugligt liv, Yosef försökte under en lång tid hålla sig på rätt bana, men vänner till killen han hade dödat ville ha blodspengar för att de inte skulle ta hämnd på Yosef genom hans familj som blev kvar nere i Koosovo. Yosef vill egentligen inte vara kriminell men måste tjäna in mycket pengar på kort tid, och han har ingen riktig utbildning inte heller någon erfarenhet av ett yrke, situationen ännu en gång kräver av Yosef att agera, under denna stress så började Yosef komma ihåg råd och tipps som hans broder hade lärt honom som yngre. Yosef valde att ta nyttja av dessa minnen och tjäna in pengar på ett mera "smart" sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill satsa på unive och vill börja spela seriöst, vill nå långt inom rp, kommer också köpa krim i spelet så fort min ansökan går igenom

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? servern är så bra, unik och realistiskt

Hur hittade du Unive? mina vänner tipsa om det

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bra och att ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli kriminell och börja seriöst på unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår det

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Varför ska vi WL just dig? Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka