Nekad trillebille | Medlem ansökning [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trillebille

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101005033/

Vad är ditt namn i verkligheten? tristan nilsson

Vad är ditt discord namn? basselooo#3943

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter anton nilsson han gillar att spela fotboll och han är uppväxt med sin mamma hans pappa var en dum person och gjorde dumma saker t.e.x snodde bilar,rånade och slog folk. Så hans mamma ville inte att han skulle prata eller va me han. När han var 18 så var pappa död och mamma var borta. Då fick han ett dålig nyhet. Då hade han fått cancer. Han lever med det än idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att. Jag tycker det är en bra server och jag vill få högre rp på servern så det är därför jag vill bli medlem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som inresserar mig att rp:a på Unive är att det finns bra support och mycket många bra rp:are som tar det seriöst och alla goa människor som finns på servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom kompisar som rekomenderade servern mycket eftersom att de sa att det var en mycket seriös rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att folk ska tycka jag är rolig, roliga att va med, rolig att prata med och att skaffa så många vänner jag kan. Mitt mål med mitt Rp:ande är att ge alla rp:are en bra upplevelse och en trvlig stund med alla spelare jag träffar, sedan vill jag kunna få jobb som kräver WL.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill att folk ska kunna veta men jag är. typ om jag går på gatan kommer nån och säger är det du. Är det sant att du har en tjej eller något annat. Det tror jag att jag får om jag blir medlem på unvie.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår

Din whitelist ansökan har nekats Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka