Nekad trille_19 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trille_19

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tristan Jansson

Vad är ditt discord namn? trille_19

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2010

Berätta om din karaktär. David Hajo är en glädjespridare som gillar att ha kul men kan också bli kaxig i vissa situationer. David växte upp med sin mamma i en liten ort utanför Göteborg. hans pappa är från Syrien och hans mamma är helsvensk. Davids förlädrar skildes när han var 5 och han hade en tuff uppväxt men när David blev äldre så börja han jobba med sin mamma och tjänade ihop tillräckligt för en lägenhet. David flyttade hemifrån till en stad så kalla unive där han hoppas på att få nya vänner och ett nytt roligt jobb. Han älskar att jobba och att få nya vänner han kan skapa roliga minnen med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att alla ska ha lika roligt och att rpn kommer bli bättre och lika för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska gå för vinst och att scenariot ska vara lika roligt och lika rättvis för alla. ( inte vara ego )

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM (Random death match) Då man dödar någon utan nån anledning t .ex. Om du går fram till någon och skjuter spelaren utan att hen har gjort något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ganska bra erfarenhet då jag spelat på 3 andra servrar och kört rp i ca 6 månader, kollar också mycket på twitch där folk kör mycket rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har bra rp och kommer göra allt för att servern ska bli roligare för alla.

Nekad.
Anledning:
Endast en ansökan per 24h

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka